SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Woman’s Flow” nowym magazynem kobiet. Naczelną Agnieszka Wrzesień

Z początkiem października br. na rynku pojawił się nowy kwartalnik kierowany do przedsiębiorczych kobiet „Woman’s Flow” (WorkPress).
 

Magazyn poświęcony jest głównie tematyce biznesowej, ale poruszane są w nim również tematy lifestylowe (psychologia, socjologia, moda, design, uroda, czas wolny czy zdrowie). Tematem przewodnim pierwszego numeru są nowe technologie w biznesie - znalazł się w nim wywiad z Przemysławem Szuderem z Microsoftu czy materiał o kobiecych start-upach, które różny sposób korzystają z nowych technologii.

Redaktor naczelną „Woman’s Flow” jest Agnieszka Wrzesień, w przeszłości dziennikarka m.in. „Przekroju”, „Wprost” i „Newsweeka”. Szatę graficzną przygotował Piotr Żyłko, związany m.in. z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska.

Pierwszy numer pisma ma 116 stron i kosztuje 15 zł. Nakład kwartalnika to 15 tys. egz., dostępny jest on w salonach Empik oraz w wybranych salonach Relay i Inmedio.

Magazyn promowany jest głównie przez media społecznościowe oraz podczas eventów i konferencji.

Dołącz do dyskusji: „Woman’s Flow” nowym magazynem kobiet. Naczelną Agnieszka Wrzesień

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
melepeta
O miesiąc za późno!
odpowiedź
User
henio
Ładna okładka
odpowiedź
User
KH
Fajna okładka. Nareszcie coś innego.
odpowiedź