WPP kupiło agencję Design Bridge

Koncern reklamowy WPP kupił Design Bridge, niezależną agencję brand design istniejącą na rynku od 31 lat. W ten sposób chce wzmocnić swoje kompetencje w obszarze brandingu i identyfikacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
WPP kupiło agencję Design Bridge

Agencja Design Bridge została założona w 1986 roku w Londynie. Obecnie pracuje w niej ok.400 osób, a swoje biura ma w Nowym Jorku, Amsterdamie i Singapurze.

Design Bridge będzie działać w strukturze WPP jako odrębna i niezależna marka. Jej przejęcie przez holding nie wpłynie na zatrudnienie. Agencja nie ma osoby na stanowisku chief executive. Kieruje nią jej prezes Sir William Goodenough.

Agencja Design Bridge miała 40 mln funtów przychodów w 2016 roku. Firmy nie podają wartości zawartej transakcji.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]