SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wspólna oferta reklamowa Polskapresse i E-budownictwo.pl

Serwisy Grupy Polskapresse oraz Grupy E-budownictwo.pl weszły w skład wspólnej oferty reklamowej pod nazwą Wider Home. Kierowana jest ona do klientów z branży budowlanej, nieruchomości, architektury, designu i stylizacji wnętrz.

- Naszymi atutami są: wysoki zasięg kampanii oraz współpraca kontekstowa, która niejednokrotnie ma dla reklamodawców kluczowe znaczenie przy doborze mediów - przekonuje Paweł Kossek, dyrektor sprzedaży internetu Grupy Polskapresse.

- Dzięki powstaniu Wider Home zyskujemy większą kontrolę nad pakietami dedykowanymi naszym klientom. Zapewnimy też większą optymalizację kampanii reklamowych, co zdecydowanie przełoży się na lepszą efektywność  - dodaje Przemysław Kalicki, prezes Grupy E-budownictwo.pl.

W ramach oferty Wider Home są dostępne cztery pakiety reklamowe: Wider Home Wnętrza, Wider Home Budowa, Wider Home Ogród, Wider Mega Home. Największe serwisy zrzeszone w Wider Home to dom.gratka.pl, forumbudowlane.pl, e-mieszkanie.pl, e-ogródek.pl i e-aranżacje.pl.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że wszystkie serwisy wchodzące w skład oferty Wider Home w sierpniu br. miały ponad 1,8 mln realnych użytkowników i wygenerowały ponad 42 mln odsłon.

Grupa Polskapresse od października 2012 roku jest właścicielem 60 proc. udziałów w Grupie E-budownictwo.pl (więcej na ten temat).

 

Dołącz do dyskusji: Wspólna oferta reklamowa Polskapresse i E-budownictwo.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dodajcie jeszcze serwisy regionalne, tez pasuja
co to za pomysł aby łączyć serwis o budowie domu z wyszukiwarką mieszkaniowa? Logiczne jest,że to zupełnie inna grupa docelowa i inna przez nich konsumpcja treści. Wiem, że wydawycy chcą zarabiać coraz więcej,bo prasa im leci na pysk. Ale nie róbcie z nas - klientów bałwanów.
0 0
odpowiedź