SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży kioskowej, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w październiku br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w październiku 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 244 322 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 7,37 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,81 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 120 356 egz., notując spadek o 10,73 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,36 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.

Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 26,58 proc. i wyniosła 67 652 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 68,11 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży kioskowej, „Gazeta Wyborcza” straciła najwięcej

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ronny
GW - podręcznikowy przykład jak doprowadzić do upadku wielki niegdyś dziennik. Agora powinna przeciąć ten wrzód i zamknąć tytuł.
78 9
odpowiedź
User
Nero
Już niedługo Rzepa będzie liderem prenumerat, to będzie koniec GW, która sama sobie zgotowała ten los a naiwnie szuka winnych.
56 9
odpowiedź
User
Rh minus
W podręczniku jest już niemało przykładów, choćby Express Wieczorny...
24 2
odpowiedź
User
analityk
"Wyborcza" już dawno powinna była zmienić naczelnego.
53 4
odpowiedź
User
Babetka
Gazetę ratują jeszcze samorządy w rękach opozycji totalnej (prenumerata!). Po wyborach samorządowych nastąpi upragniony i zasłużony koniec tego pisma.
73 10
odpowiedź
User
Dżon
1/4 spadku rok do roku! To masakra...
50 3
odpowiedź
User
mmv
"wyborcza straciła najwięcej" - Widzę że redakcja Wirtualnemedia.pl pisze tak od dłuższego czasu. Kopiuj - wklej ????
9 35
odpowiedź
User
h
Alleluja,czerska znowu w plecy!tak trzymać
53 9
odpowiedź
User
RE1992
67 tys w październiku, to jest dramat tej gazety, wydawca ma dwa wyjścia w tej chwili: zmienia radykalnie profil gazety albo likwiduje tytuł, w obecnym kształcie nie ma szans na wyjście z kryzysu a po wyborach samorządowych obecna 50% prenumerata stopnieje do góra 10 tys. Komu zależy aby ten zadłużony dziennik upadł?
25 6
odpowiedź
User
abcd
"Wyborcza" już dawno powinna była zmienić naczelnego.


Kto ma tyle jadu co ten naczelny co jest.
26 6
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing