WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej

Wszystkie miesięczniki popularnonaukowe i historyczne na minusie. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” najchętniej kupowane

2017-10-24 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wszystkie miesięczniki popularnonaukowe i historyczne na minusie. „Świat Wiedzy” i „W Sieci Historii” najchętniej kupowane

Sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2017 roku wyniosła 78 985 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku była ona niższa o 21,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 24,65 proc. do 47 000 egz.

Wśród miesięczników o tematyce historycznej w analizowanym okresie pozycję lidera zajął magazyn „W Sieci Historii” (Fratria). Jego sprzedaż ogółem w lipcu br. wyniosła 17 982 egz., po spadku o 16,08 proc.

Drugi był „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska). Sprzedaż ogółem tego pisma w badanym okresie wyniosła 14 693 egz. (obniżyła się ona o 23,70 proc.).

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. jedynym wzrostem wśród miesięczników popularnonaukowych i historycznych pochwalić się mógł magazyn „W Sieci Historii” - było to 0,74 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 11,73 proc., odnotował tutaj „Focus”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Świat Wiedzy, W Sieci Historii, miesięcznik popularnonaukowy, miesięcznik historyczny, zkdp

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia