Wszystkie pisma męskie na minusie po trzech kwartałach. „Esquire” z 13 tys. egz. sprzedaży

W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wszystkie pisma męskie na minusie po trzech kwartałach. „Esquire” z 13 tys. egz. sprzedaży

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 52 259 egz. Względem analogicznego okresu rok wcześniej była ona niższa o 10,47 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 10,15 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 049 egz.Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 12,94 proc. do 26 337 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zaś czwarte miejsce należało do magazynu „Logo” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 7,66 proc. do 25 442 egz.

Średnia sprzedaż ogółem pierwszych trzech numerów nowego dwumiesięcznika dla mężczyzn „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 13 067 egz. Tytuł wszedł na rynek 27 lutego br.Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w okresie od I do III kwartału br. zwiększył się o 2,82 proc. do poziomu 25 920 egz.

We wrześniu 2015 roku liderem wśród pism męskich również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2014 roku zmniejszyła się o 8,72 proc. do 52 151 egz.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (38 645 egz.; wzrost o 4 proc. - jedyny w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „CKM” (26 763 egz.; w dół o 22,49 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu odnotował, plasujący się na czwartej pozycji, magazyn „Logo” - było to 24,73 proc. do 24 530 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online