Wszystkie pisma męskie na minusie w 2015 roku. „Esquire” z 12 tys. egz. sprzedaży

W 2015 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wszystkie pisma męskie na minusie w 2015 roku. „Esquire” z 12 tys. egz. sprzedaży
<!-- 1.6482s -->

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2015 roku wyniosła 49 315 egz. Względem poprzedniego roku była ona niższa o 12,71 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 9,33 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 980 egz.Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 13,16 proc. do 27 184 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zaś czwarte miejsce należało do „Logo” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 9,54 proc. do 24 600 egz.

Średnia sprzedaż ogółem dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska), który wydawany jest od 27 lutego ub.r. wyniosła 11 970 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w ub.r. zwiększył się o 1,09 proc. do poziomu 24 756 egz.

W grudniu 2015 roku liderem wśród pism męskich był już jednak „Playboy”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2014 roku zmniejszyła się o 14 proc. do 49 879 egz.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „CKM” (40 850 egz.; spadek o 9,25 proc.), a na ostatnią lokatę podium spadł „Men’s Health” (39 567 egz.; w dół o 20,62 proc. - największa strata w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online