SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne na minusie. „Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” najchętniej kupowane

W sierpniu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „Newsweek Historia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem popularnonaukowego miesięcznika „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2017 roku wyniosła 117 327 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku była ona niższa o 11,33 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął wydawany przez Grupę Burda miesięcznik „Focus”. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,59 proc. do 53 535 egz.

Wśród miesięczników o tematyce historycznej w analizowanym okresie pozycję lidera zajął magazyn „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem w sierpniu br. wyniosła 17 654 egz., po spadku o 27,85 proc. - największym w zestawieniu.

Drugi był „W Sieci Historii” (Fratria). Sprzedaż ogółem tego pisma w badanym okresie wyniosła 17 276 egz. (obniżyła się ona o 23,43 proc.).

W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. jedyny spadek wśród miesięczników popularnonaukowych i historycznych zanotował magazyn „W Sieci Historii” - było to 3,93 proc.

Z kolei największy wzrost, wynoszący 48,54 proc., odnotował tutaj „Świat Wiedzy”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne na minusie. „Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” najchętniej kupowane

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piSS ci mordę zdradziecką lizał
Czy prawdziwi Polacy podpowiedzą, które z nich są lewackie i gorszego sortu ? I którego upadek zagwarantuje, że będziemy mocarstwem ?
odpowiedź
User
Earl
W sieci historii: 21276, NH: 17722, czyli kto ma więcej sprzedanych??
odpowiedź