Wyborcza.pl pyta czytelników o ocenę treści wideo. „Chcemy wiedzieć jak nas odbierają”

W związku z wprowadzeniem nowych formatów wideo portal Wyborcza.pl (Agora) zachęca czytelników do oceny zmian w serwisie. - Chcemy wiedzieć jak nasi widzowie odbierają wprowadzane przez nas zmiany, a także co najbardziej ich w naszej ramówce interesuje - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Parczyńska, dyrektor działu wideo Wyborcza.pl.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
Wyborcza.pl pyta czytelników o ocenę treści wideo. „Chcemy wiedzieć jak nas odbierają”

W połowie października br. serwis „Gazety Wyborczej” został uruchomiony w nowej odsłonie. W portalu odświeżono szatę graficzną i układ strony głównej, m.in. rozbudowując sekcję z treściami wideo, oraz strony z artykułami. Własne programy prowadzą m.in. Dominika Wielowieyska, Dorota Wysocka-Schnepf czy Michał Nogaś.

Po tych zmianach Agora była chwalona przez ekspertów z branży. Teraz wydawca chce zapytać o zdanie czytelników. Użytkownicy portalu Wyborcza.pl otrzymują do wypełnienia ankietę, w której pojawiają się pytania m.in. o stopień zadowolenia z wizyty na stronie Wyborcza.pl/wideo, ocenę treści wideo na portalu oraz częstotliwość korzystania z serwisu „Gazety Wyborczej”.

- Prowadzimy badanie jakościowe materiałów wideo, które publikujemy na Wyborcza.pl/wideo - potrwa ono do końca grudnia br. Dział wideo Wyborcza.pl znacznie zintensyfikował swoje działania w tym roku - we wrześniu wprowadziliśmy pierwszą ramówkę a wraz z nią wiele nowych programów, kolejne planujemy zaprezentować już niebawem. Te zmiany, a także nowa odsłona strony Wyborcza.pl, która zadebiutowała w październiku, skłoniły nas do sprawdzenia opinii użytkowników. Cały czas pracujemy nad naszą ofertą, dlatego chcemy wiedzieć jak nasi widzowie odbierają wprowadzane przez nas zmiany, a także co najbardziej ich w naszej ramówce interesuje - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Parczyńska, dyrektor działu wideo Wyborcza.pl.

Agora chce poznać również rodzaj oglądanych treści w internecie, jak również nazwę platformy, z której najczęściej korzysta osoba wypełniająca ankietę.

Nowa wersja portalu Wyborcza.pl została przygotowana przez Agorę we współpracy z agencją Artegence.

Łukasz Brzezicki
Autor artykułu:
Łukasz Brzezicki
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat