Nowy spot piwa Żubr pokazuje kolejną historyjkę z życia puszczy, w której symbolizujący tę markę żubr chroni przed niebezpieczeństwem inne zwierzęta. Podsumowuje to charakterystyczne dla tych kampanii, dwuznaczne hasło: „Najlepszy efekt daje wychylenie Żubra”.
Poprzednia kampania reklamowa marki była prowadzona wiosną br. pod hasłem „Kolej na Żubra”.
Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, internecine (m.in. na portalach społecznościowych) oraz na outdoorze (billboardach w wybranych miastach). Potrwa do grudnia.
Kreacją reklam zajęła się agencja PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem zajęło się studio Juice, a postprodukcją - Platige Studio. Za działania w internecie odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.












