SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyczerpuje się podwyższony nakład „Wprost”, ale dodruku nie będzie

Bieżący numer „Wprost” ukazał się w nakładzie 163 tys. egz., o 40 tys. wyższym niż zwykle. Już w poniedziałek po południu tygodnika zaczęło brakować w wielu punktach sprzedaży. Wydawca „Wprost” nie planuje jednak dodruku, zachęca za to do kupowania pisma w wersji cyfrowej.

W bieżącym wydaniu „Wprost” opisane zostały nagrania podsłuchanych rozmów ministra spraw wewnętrznych Bartłomieja Sienkiewicza i prezesa NBP Marka Belki oraz byłego ministra transportu Sławomira Nowaka i byłego wiceministra finansów Andrzeja Parafianowicza. O sprawie zrobiło się głośno już w sobotę w południe, kiedy po tym, jak e-wydanie tygodnika trafiło do serwisu E-kiosk i poinformował o sprawie portal „Rzeczpospolitej”, „Wprost” w swoim serwisie udostępnił pierwsze nagranie (przeczytaj więcej na ten temat).

Przewidując burzę polityczną, którą wywoła ta publikacja, wydawca „Wprost” zdecydował, że tygodnik ukazał się w wyższym nakładzie niż zwykle - 164 tys. egz. Tymczasem w I kwartale br. średni nakład pisma wynosił 122 545 tys. egz., a średnia sprzedaż ogółem - 51 401 egz. (według ZKDP - zobacz dane wszystkich tygodników opinii).

>>> „Wprost”: nagrania są autentyczne i niemontowane, mamy je w całości

W poniedziałek po południu pojawiły się pierwsze informacje, że w wielu punktach sprzedaży nie ma już „Wprost”. - Otrzymujemy w tej sprawie sygnały od kolporterów i czytelników - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager Platformy Mediowej Point Group, większościowego udziałowcy wydawcy tygodnika.

Wydawca nie planuje jednak dodruku pisma, tylko zachęca do kupowania go w wersjach elektronicznych. E-wydania „Wprost” są dostępne zarówno w serwisie tygodnika (e-wydanie.wprost.pl), jak też we wszystkich największych księgarniach internetowych, a także w formie aplikacji mobilnej na systemy iOS i Android oraz poprzez aplikację na Facebooku. W wersji dźwiękowej pismo udostępnia Audioteka.pl, która już zaczęła promować je, podkreślając, że w druku nie można już kupić tygodnika.

Post użytkownika audioteka.pl.

Dołącz do dyskusji: Wyczerpuje się podwyższony nakład „Wprost”, ale dodruku nie będzie

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Pięknie sobie Wprost zrobił reklamę dwa dni przed publikacją.
odpowiedź
User
ekspert
i tak nic nie uratuje tego gniota
odpowiedź
User
jak
@ekspert Nie obrażaj premiera.
odpowiedź