Wydawca „Rzeczpospolitej” stawia na multimedia, Mikołaj Tocki dyrektorem

Mikołaj Tocki, dotychczasowy kierownik działu TV.RP.PL w spółce Gremi Business Communication, awansował na stanowisko dyrektora ds. multimediów. Utworzenie tej funkcji wiąże się z rozwojem multimediów w firmie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Wydawca „Rzeczpospolitej” stawia na multimedia, Mikołaj Tocki dyrektorem

Tocki dotąd odpowiadał za produkcję i publikację materiałów wideo w serwisach internetowych i wydaniach elektronicznych tytułów GBC. - Jako dyrektor ds. multimediów będzie odpowiadał także za budowę i rozwój kanałów sprzedaży dla części naszego biznesu związanej z treściami multimedialnymi oraz tworzenie oferty „Rzeczpospolita TV“ - mówi Marcin Kowalczyk, szef pionu cyfrowego Gremi Business Communication.

Nowy dyrektor będzie zarządzał obszarem produkcji, portfelem produktowym oraz dedykowanym multimediom działem sprzedaży. - Multimedialne projekty specjalne pozwolą nam zwiększyć przychody oraz poszerzyć grono odbiorców naszych treści-  zapowiada Mikołaj Tocki.

Tocki działem wideo w Gremi Business Communication kierował od 2012 roku. Wcześniej pracował w Wydawnictwie Przekrój, Agorze (był tam reporterem wideo portalu Gazeta.pl), a także w Radiu Kolor i tygodniku „Kontakty”. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim.

Gremi Business Communication jest wydawcą „Rzeczpospolitej”, „Pakietu”, „Sukcesu” i „Bloomberg Businessweek”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska