SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i Polsat liderami. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” i program „Sanatorium miłości”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 17 do 23 lutego - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,91 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 33,01 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 18 lutego na antenie tej stacji obejrzało 3,07 mln widzów (21,70 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 2,52 mln widzów (emisja 23 lutego; 9. lokata). Do zestawienia top 20 na 10 pozycji uplasował się „Wiadomości” Jedynki z 2,48 mln oglądających (niedziele wydanie) oraz „Teleexpress” TVP1 z 2,44 mln oglądających (piątek; 11. pozycja).

Podium uzupełnia reality-show „Sanatorium miłości”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,07 mln widzów, co przełożyło się na 21,70 proc. udziału.

Czwarte miejsce zajął codzienny serial TVP2 „Barwy szczęścia”. Odcinek produkcji - pokazany 17 lutego - miał 2,83 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 18,83 proc.

Czołową piątkę uzupełnia nadany na żywo finał programu „The Voice Kids 3”, który odbył się w sobotę o godz. 22.10. Relacja w TVP2 miała średnio 2,83 mln osób, co dało stacji 22,99 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,82 mln osób, co dało TVP2 33,06 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,21 mln widzów; 24,53 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (1,04 mln; 19,64 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Liderem TVP1. TVN24 przed TVP Info

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,36 pkt. proc. do 9,95 proc.

Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,13 proc. (wzrost o 0,15 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,88 proc. (do góry o 0,09 pkt. proc.).

Czwarty był TVN (stacja miała 7,44 proc. udziału; - 0,38 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 35,90 proc. do 35,40 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział stacji zwiększył się o 0,04 pkt. proc. do 10,74 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,41 proc. (w dół o 0,92 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,06 pkt. proc. do 8,70 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,44 pkt. proc. do 6,55 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,02 pkt. proc. do 10,35 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami tygodnia

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Jaką oglądalność w 4+ miał Kogiel Mogiel?
odpowiedź
User
andrzej
Polsat świetne wyniki na powtórkach, tragiczne wyniki premier TVP Piłsudski, Blondynka, Lepsza Połowa, Archwista, spadek Sanatorium skoki też słabo.


Tyle kasy a wyników nie ma.
odpowiedź
User
malina
To prawda, TVP wydała tyle na ramówkę, a nie wiele więcej, a w komercyjnej dużo mniej niż Polsat.


To w ogóle nie spina się finansowo.
odpowiedź