SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat i TVN liderami. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz serial „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 21 do 27 października - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,86 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,19 mln widzów, co przełożyło się na 21,74 proc. udziału.

Podium uzupełnia medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 23 października miał 3,08 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 21,10 proc.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 24 października na antenie tej stacji obejrzało 3,06 mln widzów (21,47 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,90 mln widzów (emisja 27 października; 6. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,65 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Teleexpress” TVP1 z 2,62 mln oglądających (również niedziela; 9. pozycja).

Czołową piątkę w ogólnym rankingu uzupełnia codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję we wtorek śledziło 2,99 mln widzów (SHR na poziomie 19,21 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,63 mln osób, co dało TVP2 29,05 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty” (1,15 mln widzów; 22,50 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (1,13 mln widzów w Polsacie; 19,80 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 10,15 proc.

Druga była TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,40 proc. (do góry o 0,07 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,07 proc. (spadek o 0,07 pkt. proc.).

Czwartą pozycję zajęła TVP2 (stacja ta miała 8,47 proc. udziału; do góry o 0,23 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 36,65 proc. do 37,09 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,49 pkt. proc. do 11,81 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 11,13 proc. (w dół o 0,08 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,04 pkt. proc. do 7,60 proc.), a oczko niżej uplasowała się Jedynka (+ 0,18 pkt. proc. do 6,16 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,26 pkt. proc. do 11,02 proc.), który wyprzedził TVN (- 0,24 pkt. proc. do 10,64 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN liderami. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Orientuje się ktoś jak tam ogląda się Jaka to melodia? oraz Korona Królów i Dziewczyny ze Lwowa?
Z góry dziękuję! :)
odpowiedź
User
Pdk
Tańczący Leszek Miller przyciągnął widzów do TzG, bo jest wyraźny rekord 😂
odpowiedź
User
Krzysztofowa
Wiadomości ograniczyły propagandę i proszę, od razu spore wzrosty, nawet do grupy komercyjnej się załapały. Chciałbym wierzyć że tak już pozostanie ale pewnie przed wyborami prezydenckimi znowu się zacznie nawalanka w stylu np. jakie grzechy ma na swoim koncie kandydat opozycji?
odpowiedź