SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udany tydzień TVP1, TVP2, TVN7 i Eurosport 1. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Sanatorium miłości” i MŚ w skokach narciarskich. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 22 do 28 lutego - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,77 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,52 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął kolejny odcinek „Sanatorium miłości”. Program nadany w Jedynce w niedzielny wieczór obejrzało 3,46 mln widzów (21,82 proc. udziału).

Podium uzupełnia konkurs MŚ w skokach narciarskich, który odbył się w sobotę w Oberstdorfie na skoczni HS 106 (mistrzem świata został Polak Piotr Żyła). Relację w TVP1 oglądało średnio 3,45 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,90 proc. Zawody transmitowane były również w Eurosporcie (widownia na poziomie 1,09 mln widzów) i TVP Sport (790 tys.). Łącznie konkurs miał 5,33 mln osób.

„Teleexpress” liderem dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był pokazany pomiędzy pierwszą a drugą serią powyższego konkursu skoków kilkuminutowy „Teleexpress” Jedynki, który na antenie stacji obejrzało 3,39 mln widzów (28,27 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,08 mln widzów (emisja 22 lutego; 5. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,78 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wiadomości” TVP1 z 2,59 mln oglądających (emisja 27 lutego; 10. lokata).

„Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był dziennik „Fakty”, który w TVN miał 1,26 mln osób, co dało stacji 27,18 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,23 mln widzów w TVP2; 25,12 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (1,16 mln w TVP1; 20,64 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+, TVP1 wyprzedziła Polsat

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,54 pkt. proc. do 10,10 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,75 proc. (wzrost o 0,62 pkt. proc.).

Na ostatnią lokatę podium spadł Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,38 proc. (w dół o 0,08 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,25 proc. (w dół o 0,31 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,55 proc. do 34,48 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,03 pkt. proc. do 5,01 proc. Siódmą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 3,60 proc. udziału; + 0,09 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,84 proc.; do góry o 0,10 pkt. proc.).

Polsat wyprzedził TVN w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,54 pkt. proc. do 9,70 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,22 proc. (w dół o 0,25 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,76 pkt. proc. do 6,52 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,97 pkt. proc. do 5,96 proc.).

Polsat liderem w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,57 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: Udany tydzień TVP1, TVP2, TVN7 i Eurosport 1. „M jak miłość” hitem

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz 1
Kopiuj i wklej.
odpowiedź
User
PioB1985
Pierwszy tydzień wiosennej ramówki tvn-u. Wprowadzenie nowości i spadek oglądalności w każdej grupie wiekowej.
odpowiedź
User
Kamil
Pierwszy tydzień wiosennej ramówki tvn-u. Wprowadzenie nowości i spadek oglądalności w każdej grupie wiekowej.

Zwolnienia masowe w TVN i ta sama tendencyjna ramówka ściaga stacje na samo dno ...czekam aż będą mieć już niecałe 6% , byli już w lutym blisko bo mieli 6,25% ! Kiedyś był blisko pierwszego ,miałbyć liderem i wyznaczać trendy - dziś a raczej od wielu lat - upadek,zmierzający ku końcowi . Akurat nie płacze , bo obiektywnie patrząc od wielu lat , TVP ma oferte dla każdego widza ,jest bardzo róznorodna od sportu,rozrywki , seriali po kulture i sztukę.
odpowiedź