„M jak miłość” wygrało z meczem Polska-Nigeria. TVP1 liderem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, mecz Polska-Nigeria i PŚ w lotach narciarskich w Planicy. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość” wygrało z meczem Polska-Nigeria. TVP1 liderem

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 19 do 25 marca 2018 roku, tradycyjnie najwięcej widzów zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek oglądało 6,03 mln widzów, co przełożyło się na 37,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był sobotni towarzyski mecz piłki nożnej pomiędzy Polską, a Nigerią. W TVP1 oglądało go średnio 5,16 mln osób, a udział stacji w tym czasie wyniósł 34,25 proc.

Podium uzupełnia transmisja z niedzielnego indywidualnego konkursu PŚ w lotach narciarskich w Planicy. Zawody te śledziło średnio 3,99 mln widzów TVP1, co przełożyło się na 38,40 proc. udziału.

Czwarty był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 21 marca miał 3,97 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 25,49 proc.

Oczko niżej znalazł się codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję tę dwa dni wcześniej śledziło 3,78 mln widzów (23,29 proc. udziału).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 19 marca na antenie tej stacji obejrzało 2,93 mln widzów (20,57 proc. udziału). Była to trzynasta topowa pozycja programowa w rankingu.

Z kolei najpopularniejsze konkurencyjne „Wiadomości” TVP1 zgromadziły 2,92 mln widzów (emisja 25 marca; 14. pozycja). 2,91 mln oglądających miał pokazany dwa dni wcześniej „Teleexpress” TVP1 (15. pozycja).

Liderem oglądalności programów typu talent-shows znalazł się czwarty odcinek nowej edycji „Tańca z gwiazdami” (2,64 mln widzów; emisja 23 marca w Polsacie; 16. pozycja w zestawieniu).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był mecz Polska-Nigeria, który miał 2,37 mln osób, co dało Jedynce 38,99 proc. udziału.

Drugie miejsce należało do serialu „M jak miłość” (2,13 mln widzów; 34,14 proc. udziału), a podium uzupełnia teleturniej „Milionerzy” (1,28 mln widzów; 20,62 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,24 pkt. proc. do 11,69 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 11,01 proc., po wzroście o 0,38 pkt. proc.

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,51 proc., po stracie względem poprzedniego o 0,24 pkt. proc.

Czwartą lokatę zajęła TVP2 (stacja ta zanotowała wzrost wynoszący 0,05 pkt. proc. do 8,44 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 40,22 proc. do 40,65 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia TV4. Średni udział tej stacji wyniósł 4,28 proc. (w dół o 0,06 pkt. proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,35 pkt. proc. do 12,52 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 12,14 proc. (do góry o 0,40 pkt. proc.).

Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Jedynka (- 0,09 pkt. proc. do 7,94 proc.) i Dwójka (+ 0,24 pkt. proc. do 7,16 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,45 pkt. proc. do 11,92 proc.).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online