SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyniki słuchalności stacji radiowych w miastach Polski (dane za I półrocze 2015)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.

W Warszawie pozycja lidera należała do Radia ZET (spadek z 14,3 proc. do 13,8 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (z 10,9 proc. do 9,8 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowało RMF FM (z 7,3 proc. do również 9,8 proc.). Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (z 8,8 proc. do 7,9 proc.).

>>> Rynek radiowy w Warszawie

W Aglomeracji Śląskiej pierwszą lokatę zajęło RMF FM (wzrost z 30,8 proc. do 34,4 proc. udziału). Na drugim miejscu uplasowała się Trójka (spadek z 9,6 proc. do 9,2 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca siódmego - awansowało Radio ZET (z 5,2 proc. do 6,0 proc.). Na czwartą lokatę - z trzeciej - spadło Radio Piekary (z 7,9 proc. do 5,3 proc.).

>>> Rynek radiowy w Aglomeracji Śląskiej

W Trójmieście pozycja lidera należała do RMF FM (wzrost z 16,2 proc. do 17,9 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (spadek z 14,1 proc. do 13,0 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca piątego - awansowało Polskie Radio Gdańsk (z 8,7 proc. do 10,3 proc.). Natomiast na czwarte miejsce - z trzeciego - spadło Radio ZET (z 13,1 proc. do 10,1 proc.).

>>> Rynek radiowy w Trójmieście

W Poznaniu na pierwsze miejsce - z drugiego - awansowała Eska (z 12,4 proc. do 13,7 proc. udziału). Na drugą lokatę - z czwartej - awansowało RMF FM (z 10,7 proc. do 11,5 proc.). Ostatnią pozycję podium zajęła Trójka (wzrost z 10,9 proc. do 11,2 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z pierwszej - spadły Złote Przeboje (z 13,0 proc. do 11,1 proc.).

>>> Rynek radiowy w Poznaniu

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Wyniki słuchalności stacji radiowych w miastach Polski (dane za I półrocze 2015)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
trzeźwy
Mamy sierpień, a Wy dajecie wyniki z czerwca... Sezon ogórkowy w pełni.
odpowiedź
User
gosc
to Radio Track Millward Brown dostarcza dane po tak długim czasie. dane rynku radiowego nie są takie, jak dane oglądalnosci tv, które z dnia na dzień są aktualizowane.
odpowiedź