Wysoka widownia 'Tańca z gwiazdami' - ważą się dalsze losy programu

Zakończoną w niedzielę VI edycję 'Tańca z gwiazdami' oglądałośrednio 5,33 mln widzów. Widowisko po raz kolejny odniosło rynkowysukces, jednak rekord oglądalności III i IV odsłony show nie zostałpobity. Telewizja TVN zarobiła na formacie ponad 38 milionówzłotych.

KS
KS
Udostępnij artykuł:

Tym razem zwycięska Kryształowa Kula powędrowała do Anny Guzik iŁukasz Czarneckiego, którzy pokonali w finale Justynę Steczkowską iStefano Terrazzino. To właśnie odcinek finałowy był najchętniejoglądany w szóstej edycji. W niedzielę 25 listopada stację TVNmiędzy 20.00 a 21.50 śledziło średnio 6,61 mln widzów.Średnia oglądalność całej, emitowanej od 9 września w TVN, szóstejedycji "Tańca z gwiazdami" wyniosła natomiast 5,33 mln osób -wynika z danych telemetrycznych przygotowanych dla Wirtualnemedia.plprzez AGB Nielsen Media Research. Udziały programu kształtowały sięna poziomie 31,88 proc. w grupie wszystkich widzów i 28,79 proc. wgrupie wiekowej 16-49 lat.

Na reklamach nadawanych wokół tej serii "Tańca z gwiazdami" TVNzarobił w sumie ponad 38 mln zł (dane cennikowe, bezrabatów).

Stacja dzięki emisji show była liderem niedzielnego pasma. Drugapozycja w omawianym okresie (niedziele, między 9 września a 25listopada między 20.00 a 21.50) ze średnią widownią 3, 66 mln osóboraz udziałami w rynku na poziomie 21, 94 proc. przypadłaPolsatowi. Kanał emitował seriale "Skazany na śmierć" oraz "CSIKryminalne Zagadki". Trzecia pozycja z widownią na poziomie 2,86mln i 17,1 proc. udziałem w rynku należała do TVP1. W komercyjnejgrupie 16-49 liderem był również TVN, jednak przewaga stacji nadPolsatem wyniosła tylko nieco ponad 1 proc.

"Taniec z gwiazdami" zdecydowanie chętniej od mężczyzn oglądałykobiety. Wśród widowni dominowali emeryci, znaczną grupę stanowiłyteż osoby z wykształceniem podstawowym.

Mimo sukcesu, programowi nie udało się pobić rekordów oglądalnościpoprzednich edycji. Trzecią odsłonę show widziało średnio 6,74 mlnosób, natomiast czwartą 6,34 mln widzów. Szósta edycja była jednaklepsza od I (3,37 mln), II (5 mln), oraz V odsłony widowiska (4, 95mln).

- Daliśmy ludziom dużo nowych emocji. Na parkiecie pojawiło się 14par, wśród nich politycy, gwiazdy estrady. Osiągnięte wynikipokazują, że format ma jeszcze potencjał- podsumowuje program wrozmowie z 

Wirtualnemedia.pl

Wojciech Iwański

, reżyser "Tańca zgwiazdami".

Kontynuacja widowiska jest bardzo prawdopodobna, bowiem ooglądalności szóstej edycji show z entuzjazmem mówią także władzekanału. Zagadką przestaje być więc kwestia powrotu formatu, alerealny termin tego wydarzenia.

- Realizujemy "Taniec z gwiazdami" nieustannie od 3 lat, zauważalnejest pewne przemęczenie. Możliwe, że widzowie otrzymają krótkąprzerwę- przyznaje dla portalu

Wirtualne Media

WojciechIwański. Za wiosną bez "Tańca z gwiazdami" przemawia także krótkiokres pozostały do rozpoczęcia nowego telewizyjnego sezonu. Stacjanie prowadzi jeszcze poszukiwań kolejnych gwiazd chętnych do zabawyna parkiecie. Padają propozycje realizacji następnej edycji formatujesienią przyszłego roku, bądź nawet wiosną 2009.

Obecnie żaden scenariusz nie jest wykluczony. - Uważnieobserwujemy rynek- tłumaczy Joanna Górska, szefowa działu PRstacji, dodając jedynie, że kolejna edycja programu wciąż jestsprawą otwartą.

KS
Autor artykułu:
KS
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji