SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wysokie Obcasy” zmieniają szatę graficzną i zawartość. Felietonistkami Dorota Wellman i Ewa Wanat

Od 11 kwietnia br. ukazujący się co sobotę z „Gazetą Wyborczą” (Agora) dodatek „Wysokie Obcasy” zostanie odświeżony. Zyska nową szatą graficzną i format, poszerzy się też jego zawartość. Zmiany wspiera kampania reklamowa.

- Dzięki przeprowadzonym badaniom poznaliśmy potrzeby naszych czytelniczek. Oczekują one, że „Wysokie Obcasy” pozostaną sobą, zachowają obecny charakter, lecz zadbają o urodę - o ładniejszy papier, format, styl. Na 16. urodziny, w kwietniu 2015 roku, spełniamy to życzenie - mówi Paulina Reiter, redaktor naczelna „Wysokich Obcasów”.

W odmienionych „Wysokich Obcasach” więcej miejsca zostanie poświęcone miłości, związkom, pracy oraz finansom, a także psychologii i wychowaniu.

W poszerzonym dziale „Kuchnia” nowy autor - Igor Nazaruk w rubryce „Uczta za bilion” będzie namawiał do gotowania zdrowo, smacznie i za niewielkie pieniądze. O uprawie warzyw pisać będzie Agnieszka Kręglicka, a raz w miesiącu na łamach tygodnika swoje przepisy zaprezentuje jeden ze znanych kucharzy. Powiększony zostanie też dział „Uroda i Zdrowie”, w którym pojawią się artykuły wspierające ideę dbania o siebie i zdrowego stylu życia.

„Wysokie Obcasy” rozpoczęły też współpracę z nowymi felietonistkami: Dorotą Wellman, Joanna Sokolińską, Sylwią Kubryńską oraz Ewą Wanat.

Dodatek zmieni też format z 205x295 do 230 x 295 mm. Najnowszym numer tygodnika będzie mieć 54 strony.

Zmiany promuje kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Wysokie Obcasy-  nowe, dobre, znajome”. Obejmie ona telewizję (TVP1, TVP2, Polsat oraz kanały tematyczne), prasę („Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, „Metro"), nośniki reklamy zewnętrznej AMS (w tym CityINFOtv) oraz internet (serwisy z grupy Gazeta.pl, profile tygodnika na Facebooku i YouTube).

Kampanię przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w lutym br. wyniosła 167 676 egz. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Wysokie Obcasy” zmieniają szatę graficzną i zawartość. Felietonistkami Dorota Wellman i Ewa Wanat

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Zamiast szaty graficznej niech zmienią treść, bo wywiady studentek Instytutu Reportażu prowadzonej za ciężkie pieniądze przez dziennikarzy Wyborczej pisanych w ramach "w domu" mało interesują czytelniczki. Nie chcą kupować gazety.
odpowiedź
User
Linn
Feminizm i lewackość do wyrzygu. Niszowy adresat.
odpowiedź
User
:P
@Ania - nie chca bo nie musza, to jest bezplatny dodatek do GW
@Linn - skad wiesz, czytasz? :)

odpowiedź