Wystartowała kampania wprowadzająca Oshee (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa napojuizotonicznego Oshee. Akcja jest skierowana do aktywnych mieszkańcówmiast.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa wprowadza na rynek napójizotoniczny Oshhe, który w trzech smakach jestdostępny w sieciach handlowych, klubach fitness i na stacjachbenzynowych. Kreacja promocyjna pod hasłem "Isotonic SportsDrink" podkreśla, że pomaga on szybko regenerować siły powysiłku fizycznym. Produkt, podobnie jak reklamująca go kampania,jest skierowany do aktywnych ludzi żyjących w miastach.

Akcja jest prowadzona w telewizji (5-, 10- i 30-sekundowe spotyTVN, TVN24, TVN Turbo, Polsacie, TVP1, TVP2, MTV, VIVA, VH1,National Geographic, Extreme Sports) oraz internecie.Kreację kampanii telewizyjnej - zaplanowanej do końca sierpnia -przygotowała agencja Henyo Behrendt, działania wsieci prowadzi firma Benhauer, a planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy Maxus.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?