SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyższe ceny reklam w Telewizji Polskiej, najdroższe przy „Wiadomościach” i „M jak miłość”

W ofercie reklamowej Telewizji Polskiej na luty br. większość cen reklam przy sztandarowych programach jest o kilka procent wyższa niż rok temu. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 i serialu „M jak miłość” w TVP2.

Cena emisji 30-sekundowego spotu (netto, bez rabatów) przy niedzielnych „Wiadomościach” kosztuje 46 tys. zł (39,1 tys. zł przed rokiem), w dni powszednie jest taniej - od 14,5 do 18,2 tys. zł, a soboty- 34,4 tys. zł.

Niewiele mniej kosztują reklamy przy wieczornym wydaniu „Sportu”: 43,8 tys. zł w niedziele (37,3 tys. zł przed rokiem), od 33,8 do 38,4 tys. zł w dni powszednie i 33,9 tys. zł w soboty. Z kolei za reklamę przy „Pogodzie” trzeba zapłacić 38,2 tys. zł w niedziele (29,9 tys. zł rok temu), od 24,6 do 30,6 tys. zł między poniedziałkiem a piątkiem oraz 22,6 tys. zł w soboty.

Na emisję spotu przy „Sprawie dla reportera” trzeba wydać do 24,2 tys. zł. Wśród Jedynkowych seriali najdroższą reklamowo pozycją jest „Blondynka” - reklama przy tej produkcji kosztuje 31 tys. zł. Za spot przy „Ojcu Mateuszu” należy zapłacić 24,6 tys. zł, a przy „Młodych lekarzach” - 16 tys. zł.

W lutym TVP1 pokaże kilka transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich- emisja spotu przy nich kosztować będzie maksymalnie 30 tys. zł (wobec 26 tys. zł w ub.r.).

W TVP2 tradycyjnie już najdrożej kosztują reklamy przy „M jak miłość” -  od 44,4 do 54,5 tys. zł (rok temu było to 45,4 tys. zł). Nieznacznie mniej kosztują spoty przy „Kulisach M jak miłość” -  do 47,5 tys. zł.

Obecność przy „Barwach szczęścia” to z kolei wydatek rzędu od 20,2 do 39,4 tys. zł (wobec 33,8 tys. zł przed rokiem). Emisja spotu przy serialu „Na dobre i na złe” kosztuje natomiast od 33 do 35,7 tys. zł (33,5 tys. zł rok temu).

W reklamę przy „Magazynie Expressu Reporterów” trzeba zainwestować 34,8 tys. zł. W lutym w TVP2 w poniedziałkowe wieczory zamiast programu „Tomasz Lis na żywo” będzie emitowany inny program publicystyczny. Reklama przy nim wyceniona jest na 27 tys. zł.

22 lutego br. TVP 2 pokaże „Telekamery Tele Tygodnia”. Na emisję spotu przy tej relacji trzeba wydać 26,5 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP wprowadziło nowe zasady polityki handlowej na 2016 rok - najwyższy próg inwestycji, od którego negocjowane są indywidualnie rabaty zwiększono z 5 do 6 mln zł (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Wyższe ceny reklam w Telewizji Polskiej, najdroższe przy „Wiadomościach” i „M jak miłość”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mt
Najdrożej przy M jak Milosc
odpowiedź