Wyższe ceny reklam w Telewizji Polskiej, najdroższe przy „Wiadomościach” i „M jak miłość”

W ofercie reklamowej Telewizji Polskiej na luty br. większość cen reklam przy sztandarowych programach jest o kilka procent wyższa niż rok temu. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 i serialu „M jak miłość” w TVP2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Cena emisji 30-sekundowego spotu (netto, bez rabatów) przy niedzielnych „Wiadomościach” kosztuje 46 tys. zł (39,1 tys. zł przed rokiem), w dni powszednie jest taniej - od 14,5 do 18,2 tys. zł, a soboty- 34,4 tys. zł.

Niewiele mniej kosztują reklamy przy wieczornym wydaniu „Sportu”: 43,8 tys. zł w niedziele (37,3 tys. zł przed rokiem), od 33,8 do 38,4 tys. zł w dni powszednie i 33,9 tys. zł w soboty. Z kolei za reklamę przy „Pogodzie” trzeba zapłacić 38,2 tys. zł w niedziele (29,9 tys. zł rok temu), od 24,6 do 30,6 tys. zł między poniedziałkiem a piątkiem oraz 22,6 tys. zł w soboty.

Na emisję spotu przy „Sprawie dla reportera” trzeba wydać do 24,2 tys. zł. Wśród Jedynkowych seriali najdroższą reklamowo pozycją jest „Blondynka” - reklama przy tej produkcji kosztuje 31 tys. zł. Za spot przy „Ojcu Mateuszu” należy zapłacić 24,6 tys. zł, a przy „Młodych lekarzach” - 16 tys. zł.

W lutym TVP1 pokaże kilka transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich- emisja spotu przy nich kosztować będzie maksymalnie 30 tys. zł (wobec 26 tys. zł w ub.r.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/23-mld-zl-wydano-na-reklamy-telewizyjne-w-2015-roku-liderem-aflofarm ##

W TVP2 tradycyjnie już najdrożej kosztują reklamy przy „M jak miłość” -  od 44,4 do 54,5 tys. zł (rok temu było to 45,4 tys. zł). Nieznacznie mniej kosztują spoty przy „Kulisach M jak miłość” -  do 47,5 tys. zł.

Obecność przy „Barwach szczęścia” to z kolei wydatek rzędu od 20,2 do 39,4 tys. zł (wobec 33,8 tys. zł przed rokiem). Emisja spotu przy serialu „Na dobre i na złe” kosztuje natomiast od 33 do 35,7 tys. zł (33,5 tys. zł rok temu).

W reklamę przy „Magazynie Expressu Reporterów” trzeba zainwestować 34,8 tys. zł. W lutym w TVP2 w poniedziałkowe wieczory zamiast programu „Tomasz Lis na żywo” będzie emitowany inny program publicystyczny. Reklama przy nim wyceniona jest na 27 tys. zł.

22 lutego br. TVP 2 pokaże „Telekamery Tele Tygodnia”. Na emisję spotu przy tej relacji trzeba wydać 26,5 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najchetniej-ogladane-bloki-reklamowe-hitem-mecz-polska-irlandia-raport-za-2015-rok ##

Biuro Reklamy TVP wprowadziło nowe zasady polityki handlowej na 2016 rok - najwyższy próg inwestycji, od którego negocjowane są indywidualnie rabaty zwiększono z 5 do 6 mln zł (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online