SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyzwanie Smaku Pepsi Max w nowej formule, partnerami InPost i Suntago

Wyzwanie Smaku Pepsi Max będzie miało w tym roku zmienioną formułę. Konsumenci będą mogli przetestować swoje preferencje smakowe we własnym domu, po odbiorze specjalnej przesyłki w wybranym przez siebie paczkomacie. Partnerami akcji są InPost i park wodny Suntago.

W tym roku, w reakcji na ograniczenia wprowadzone w związku z sytuacją sanitarną oraz w dążeniu do zachowania wysokiego poziomu bezpieczeństwa, organizatorzy akcji Wyzwanie Smaku Pepsi Max postanowili przenieść je bezpośrednio do domów uczestników.

Dla wszystkich uczestników Wyzwania Smaku Pepsi Max przewidziane zostały nagrody, a sama akcja potrwa od 4 maja do 3 czerwca 2021 roku lub wyczerpania zestawów testowych.

Dla pierwszego tysiąca osób są to wejściówki do parku wodnego Suntago na 1 dzień dla 1 osoby, a pozostałe 14 tysięcy osób (łącznie zapewniamy aż 15 tysięcy zestawów) otrzyma kupon na darmowy napój z oferty PepsiCo do odbioru podczas wizyty w Suntago do dnia 31 grudnia 2021 roku.

- Nasz pomysł polega na tym, aby zapewnić konsumentom pozytywną rozrywkę i możliwość przetestowania własnych  preferencji smakowych w bezpieczny pod względem sanitarnym sposób. Aby wziąć udział w akcji wystarczy zarejestrować się na stronie pepsi.pl/wyzwaniesmakupepsimax i wybrać najbardziej dogodny w okolicy paczkomat InPost, do którego bezpłatnie trafi nasza specjalna przesyłka-niespodzianka - opisuje tegoroczny mechanizm akcji Maria Skurewicz, młodsza kierownik marki Pepsi w PepsiCo. - W przesyłce znajduje się skrzyneczka, której wygląd nawiązuje do fabuły reklamy telewizyjnej Pepsi Max. Celem tego zabiegu jest żartobliwe zachęcenie do spróbowania znajdujących się wewnątrz opakowania dwóch różnych bezcukrowych wersji napojów typu cola i wyboru smaku według własnych preferencji. Puszki są oczywiście jednolite i nieoznakowane, z wyjątkiem unikalnych kodów QR, co zapewni pełną bezstronność procesu - dodaje.

Instrukcja dotycząca przeprowadzenia testu znajdują się w przesyłce. Po dokonaniu wyboru konsumenci będą mogli zeskanować aparatem w telefonie kod QR z opakowania zawierającego preferowany napój, co spowoduje przeniesienie na stronę Wyzwania Smaku Pepsi MAX, gdzie należy potwierdzić swój wybór.

Ostateczne wyniki Wyzwania Smaku Pepsi Max zostaną ogłoszone  w drugiej połowie czerwca 2021 roku.

Tegoroczne wyjątkowe Wyzwanie Smaku Pepsi Max wspiera silna kampania, która obejmuje działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram), oraz uwzględnia takie kanały jak: search, programmatic, mobile i display. Dodatkowym wsparciem akcji będą oklejane postacią Pinokia z reklamy Pepsi Max paczkomaty InPost. Oprócz tego do udziału w akcji zachęcać będą influencerzy na stałe współpracujący z marką Pepsi.

Niecodzienna aktywacja została opracowana przez agencję Artegence, za jej realizację odpowiada agencja  Ewesa, za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications. Partnerami akcji są InPost oraz park wodny Suntago.

Dołącz do dyskusji: Wyzwanie Smaku Pepsi Max w nowej formule, partnerami InPost i Suntago

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waldek
Agencja Ewesa z Gdańska, która organizowała tą zabawę nie podołała wyzwaniu.
Ludzie się zarejestrowali i do dzisiaj czekają na paczki, które obiecali wysłać do końca maja, a wszystkie kody do Suntago już dawno zostały rozdane.
W trakcie trwania akcji kazali też sobie wysyłać smsy z potwierdzeniem brania udziału w konkursie czego w regulaminie akcji nie ma. Smsy oczywiście płatne według stawki operatora, a niby zabawa miała być bezpłatna.
Po pierwszym dniu akcji nie można było już się do niej zarejestrować bo było tylu chętnych. Na stronie akcji widnieje informacja, że pozostało jeszcze ponad 10 tysięcy puszek do odebrania, więc łatwo można policzyć, że paczki dostała 1/3 osób, które się zgłosiło. Skoro przez 3 tygodnie wysłali 5 tysięcy paczek to nie wiem jak sobie wyobrażają wysłanie pozostałych 10 tysięcy w niecały tydzień. No chyba, że po raz kolejny skłamali w mailach jakie do ludzi rozsyłali.
Na maile oczywiście nie odpisują wcale lub w kilkudniowym opóźnieniem kilku szczęśliwcom.
odpowiedź