"Wyzwanie smaku” w zimowej kampanii Pepsi (wideo)

Ruszyła zimowa edycja kampanii "Wyzwanie Smaku" reklamującej napój Pepsi (produkowany przez PepsiCo). Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa, Deloitte Digital, OMD, Ewesa i Partner od Promotion.

km
km
Udostępnij artykuł:
"Wyzwanie smaku” w zimowej kampanii Pepsi (wideo)

To pierwsza zimowa edycja kampanii "Wyzwanie Smaku", w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje odbywały się w miesiącach letnich.

Mechanizm badania preferencji smakowych podczas akcji Pepsi jest taki sam od jej początku. Podczas "wyzwania" uczestnik dostaje do spróbowania Pepsi oraz drugi napój typu cola w nieoznaczonych przezroczystych kubkach. Po wskazaniu bardziej odpowiadającego mu smaku, dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów każdorazowo podawane są w tej samej temperaturze, w takich samych kubeczkach i ze świeżo otwartych puszek.

W zimowej edycji akcji biorą udział grupy charakterystyczne dla okresu zimowego, takie jak wieszający lampki choinkowe, świąteczni kierowcy, a także elfy. Do akcji zaangażowano znanych youtuberów, którzy przez najbliższe miesiące będą publikować wyniki grup za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, YouTube, Snapchat).

grafika

Ogólnopolska kampania ruszyła wraz z początkiem listopada i potrwa do końca roku. Działania marketingowe będą realizowane pod hasłem "Wybór jest chwilą. Zasmakuj go.", wykorzystywanym przy poprzednich akcjach Pepsi. Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, w której pokazano w dowcipny sposób grupy deklarujące wybór smaku Pepsi. Zaplanowano także działania w internecie i na outdoorze.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital (aktywności w internecie), OMD (zakup mediów), Ewesa (organizacja eventów) oraz Partner of Promotion (działania PR).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"