“X Factor” pokonał oba show Polsatu. 3 mln widzów "Surowych Rodziców"

Najpopularniejszym talent-show zeszłego weekendu był “X Factor”, który zyskał widzów i pokonał programy Polsatu. Na czele zestawienia znalazły się tradycyjnie seriale TVP: “Ranczo” i “Na dobre i na złe”, które zanotowały jednak spadki widowni.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Największą widownię w zeszły weekend miało ponownie nadawane w TVP1 “Ranczo”, które w niedzielny wieczór wybrało 6,87 mln widzów. To jednak mniej o ponad 400 tys. niż tydzień wcześniej. Drugą pozycję zajęło “Na dobre i na złe” z widownią na poziomie 5,35 mln osób, a na siódmym miejscu uplasował się kolejny serial - “Komisarz Alex” (4,3 mln, spadek o aż pół mln).

Najpopularniejszym show minionego weekendu był emitowany w sobotę “X Factor” TVN, którego oglądalność poszła do góry względem poprzedniego weekendu o 700 tys. widzów i przekroczyła 4 mln oglądających. Dało mu to ósmą pozycję w zestawieniu ogólnym. Kolejne widowisko muzyczne - “Tylko muzyka” Polsatu - uplasowało się na miejscu 10. z widownią na poziomie 3,81 mln osób (prawie taka sama oglądalność jak tydzień temu).

W grupie komercyjnej 16-49 liderem także było “Ranczo” z 2,24 mln widzów, ale już na drugim miejscu znalazł się “X Factor” (2,12 mln oglądających), a “Tylko muzyka” była trzecia (2,05 mln). Na wysokim, piątym miejscu zadebiutował nowy reality-show TVN “Surowi rodzice”, który w niedzielę zgromadził 1,67 mln widzów. To wynik lepszy od “Tylko tańca. Got to dance” czy “Prawa Agaty”. W dalszym ciągu poza czołówką programów znajduje się “Bitwa na głosy”.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]