“You Can Dance”: 500 000 widzów mniej, ale TVN liderem

O 500 tys. widzów mniej ogląda VII edycję show TVN “You Can Dance. Po prostu tańcz!” w porównaniu do emitowanej rok temu szóstej odsłony formatu. Mimo spadku popularności programu, TVN w paśmie jego nadawania pozostaje liderem rynku telewizyjnego.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków “You Can Dance 7” wyniosła 2,74 mln widzów, co przełożyło się na 21,19 proc. udziału TVN w grupie 4+ i 23,08 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Dla porównania, nadawana rok wcześniej szósta edycja gromadziła przed telewizorami 3,24 mln oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 24,11 proc. i 27,18 proc. (dowiedz się więcej).

Spadek widowni talent-show nie zachwiał jednak pozycją TVN w jego paśmie emisji (środy 21.30) Stacja pozostaje nadal liderem rynku, zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Drugie miejsce zajmuje emitujący filmy fabularne Polsat, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 15,79 proc. (w komercyjnej grupie 18,80 proc.). Trzecia jest Jedynka, nadająca filmy i program “Na pierwszym planie” (14,07 proc. udziału w 4+). Jury YCD na Teneryfie, fot. TVN/Cezary Piwowarski

Program “You Can Dance 7” śledzą najchętniej kobiety, dwudziestolatkowie i widzowie w średnim wieku i starsi oraz osoby ze średnich i dużych miast.

Widownia “You Can Dance 7”

Oglądalność show na tle konkurencji

 Profil widowni programu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"