Reklamy o gotowaniu "zażarły" na YouTube w lutym, hitem Kuchnia Lidla (TOP5)

Trzy na pięć najpopularniejszych polskich reklam na YouTube w lutym pochodziło z cyklu Kuchnia Lidla (Lidl Polska). Zestawienie YouTube Ads Leaderboard wygrał film, w którym Kinga Paruzel gotuje w towarzystwie youtubera Food Emperora. Piątkę uzupełniają spoty T-Mobile i Tymbark.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Reklamy o gotowaniu "zażarły" na YouTube w lutym, hitem Kuchnia Lidla (TOP5)

Ranking otwiera nowy koncept Kuchni Lidla, czyli Kuchnia na dwa głosy, w której jedna osoba gotuje, a druga doradza jej zza kamery. W odcinku "Kinga Paruzel & Food Emperor - Kuchnia na dwa głosy - Ryż zapiekany z jabłkami i bezą" możemy zobaczyć, jak Kinga Paruzel przygotowuje zdrowy deser w towarzystwie kulinarnego youtubera, którego wygląd pozostaje tajemnicą.

Miejsce drugie należy do T-Mobile i spotu promującego nielimitowany internet domowy.

Podium zamyka kolejne wideo Kuchni na dwa głosy od Lidla - tym razem bohaterami są internetowi twórcy prowadzący kanały DG oraz StylizacjeTV. Wspólnie przyrządzali wytrawne gofry z warzywami.

 

Miejsce czwarte to kolejne wideo z cyklu Kuchnia Lidla - tym razem Paweł Małecki i Karol Okrasa przyrządzali dianie obiadowe i czekoladowy deser.

Pierwszą piątkę lutowego rankingu zamyka spot marki Tymbark - muzyczne talent show. Bohaterką odcinka była Magda Bereda.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji