SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

YouTube’owa sieć Agory jako Agora Internet Artist zaczyna sprzedaż reklam

Należąca do Agory sieć partnerska działająca na YouTubie zmienia nazwę na Agora Internet Artist i zaczyna sprzedaż reklam, we współpracy z siecią reklamy wideo Adplayer (też należącą do Agory).

Działająca od 2010 roku youtube’owa sieć partnerska Agory, obecnie zaczynająca funkcjonować pod nazwą Agora Internet Artist (AIA), zrzesza ponad 200 popularnych kanałów z różnych kategorii tematycznych, m.in. lifestyle, rozrywka, gry, edukacja czy sport. Wśród kont współpracujących z siecią są kanały Cezika, Niekrytego Krytyka i Krzysztofa Gonciarza.

Agora Internet Artist zapewnia swoim partnerom - autorom nagrań wideo i właścicielom kanałów - stałą opiekę techniczną i prawną, m.in. wsparcie w zakresie doskonalenia jakości publikowanych treści, szkolenia z efektywnego zarządzania kanałem oraz promocję kanałów w ramach sieci i w mediach Agory.

- Oferujemy twórcom wsparcie merytoryczne oraz udział w organizowanych przez nas warsztatach i eventach. Pośredniczymy także w rozmowach z reklamodawcami zainteresowanymi współpracą - opisuje Michał Pietniczka, szef Agora Internet Artist.

Sprzedażą reklam AIA zajmuje się we współpracy z siecią reklamy wideo AdPlayer, oferująca rezerwowane reklamy wideo na YouTubie (rozliczane w modelu CPM) oraz reklamy TrueView (rozliczane w modelu efektywnościowym).

 

Dołącz do dyskusji: YouTube’owa sieć Agory jako Agora Internet Artist zaczyna sprzedaż reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yoczook
Serdecznie Polecam
0 0
odpowiedź