SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem magazynów dla dzieci. „Auta” z największym wzrostem

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Auta”, z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w maju 2015 roku wyniosła 45 606 egz. W porównaniu do maja 2014 roku zmniejszyła się ona o 20,56 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie należało do magazynu „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 42 684 egz., niższym o 9,13 proc. niż rok wcześniej.

Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był piąty. Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 32 839 egz., po jednak spadku o 0,71 proc.

Oczko niżej znalazł się magazyn „Auta” (Egmont Polska), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,57 proc. do 32 771 egz. Tytuł ten w maju ub.r. był ósmy.

Z kolei największy spadek, wynoszący 50,05 proc. do 21 921 egz., odnotował „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca trzeciego na dziesiąte.

ZKDP

maj

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Zabawy i Marzenia z Barbie

70 000

45 606

45 606

73 000

57 409

57 409

Scooby - Doo!

74 631

44 083

42 684

79 962

46 972

46 972

Mój Kucyk Pony

59 050

32 839

32 839

55 000

33 073

33 073

Auta

43 132

32 771

32 771

48 000

25 488

25 488

Księżniczka

55 000

31 536

31 536

55 000

43 671

43 671

Lego Friends. Magazyn

49 956

31 219

31 219

-

-

-

Świnka Peppa Magazyn

42 954

29 120

29 120

44 985

28 433

28 433

Kubuś i Przyjaciele

40 000

25 423

25 423

45 000

29 904

29 904

Magazyn MiniMini

39 900

24 349

24 349

39 964

23 515

23 515

Violetta Oficjalny Magazyn

50 000

21 921

21 921

55 980

43 884

43 884

W maju 2015 roku w porównaniu do kwietnia 2015 roku również największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 42,36 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auta”. Z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn” - było to 37,72 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Zabawy i Marzenia z Barbie

70 000

45 606

45 606

70 000

40 906

40 906

Scooby - Doo!

74 631

44 083

42 684

74 972

40 312

39 160

Mój Kucyk Pony

59 050

32 839

32 839

58 990

43 593

43 593

Auta

43 132

32 771

32 771

40 000

23 020

23 020

Księżniczka

55 000

31 536

31 536

55 085

37 348

37 348

Lego Friends. Magazyn

49 956

31 219

31 219

49 915

28 055

28 055

Świnka Peppa Magazyn

42 954

29 120

29 120

-

-

-

Kubuś i Przyjaciele

40 000

25 423

25 423

38 000

23 150

23 150

Magazyn MiniMini

39 900

24 349

24 349

39 998

24 349

24 349

Violetta Oficjalny Magazyn

50 000

21 921

21 921

49 593

35 199

35 199


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem magazynów dla dzieci. „Auta” z największym wzrostem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
super
super!
odpowiedź