WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Agencja Solski BM po 9 latach zmienia logo i nazwę na Solski Communications

Nowy właściciel zmieni identyfikację wizualną wszystkich sklepów Żabka

2017-03-07 A A A KOMENTARZE: 7 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Fundusz CVC Capital Partners, który niedawno kupił firmę Żabka Polska, zapowiada, że we wszystkich sklepach sieci Żabka wprowadzony zostanie nowy model działania obejmujący m.in. inny asortyment produktów i nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez agencję BNA.

Nowy właściciel zmieni identyfikację wizualną wszystkich sklepów Żabka

Nowy model działania sklepów jest testowany przez Żabkę od połowy ub.r. Wtedy otworzono pierwsze sklepy, w których ofercie jest więcej dań gotowych (niektóre z nich można podgrzać na miejscu), przekąsek (m.in. w ramach promocji „Przekąski za 2 zł”) oraz napojów na wynos. W tych punktach jest też dostępna rozszerzone menu Żabka Cafe, a klienci mogą korzystać z bezpłatnego WI-FI.

- Testowa, rozszerzona oferta sklepów dostosowana jest przede wszystkim do potrzeb żyjących w biegu mieszkańców dużych miast, którzy częściej robią niewielkie, impulsowe zakupy. Nowe Żabki to ładne, estetyczne wnętrza, nowocześnie wyposażenie, a także bardzo czytelna nawigacja wnętrza sklepu - informowała Żabka w ulotkach.

Nowe sklepy mają też inną identyfikację wizualną, opartą na logo, w którym nie ma już wizerunku żaby, nadal wykorzystywane jest natomiast hasło „mały wielki sklep”. Całą nową identyfikację (logo, system nawigacji po sklepach, oznaczeń cen i wytyczne formatów komunikacji wewnątrz sklepów) zaprojektowała agencja BNA.

- Sklep zachował swojski charakter (dzięki miękkiej typografii, łagodnej kolorystyce i żabce ukrytej w logo), a równocześnie zyskał nowoczesny i funkcjonalny system identyfikacji odpowiadający estetycznym wymaganiom współczesnego klienta - opisuje NBA nową identyfikację Żabki.

W drugiej połowie lutego fundusz CVC Capital Partners zawarł umowę kupna od funduszu Mid Europa Partners spółki Żabka Polska (do której należy też sieć sklepów Freshmarket). Transakcja, której wartość jest szacowana na ok. 1,1 mld euro, musi jeszcze zostać zaakceptowana przez urzędy antymonopolowe, jej finalizacja jest planowana w drugim kwartale br.

Krzysztof Krawczyk, szef CVC Capital Partners w Polsce, powiedział „Pulsowi Biznesu”, że nowy format sklepów Żabka ma zostać wprowadzony we wszystkich dotychczasowych punktach tej sieci. Rozpoczęcie tego procesu jest planowane na koniec br. W sklepach ma pojawić się m.in. więcej dań gotowych, zdrowiej żywności i żywności z różnych stron świata.

CVC Capital Partners zamierza w ciągu paru lat wydać kilkaset mln zł na rozwój sklepów Żabka.

Obecnie w całej Polsce działa ok. 3,6 tys. sklepów Żabka. Od ponad roku są one promowane w spotach pokazujących zabawne scenki z jednym ze sklepów. Za obsługę reklamową marki odpowiadają agencja PZL i dom mediowy OMD.

Autor: tw

Wiecej informacji: Żabka, sklepy, rebranding, identyfikacja wizualna, CVC Capital Partners, Krzysztof Krawczyk

Komentarze (7) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej