SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Nowy właściciel zmieni identyfikację wizualną wszystkich sklepów Żabka

Fundusz CVC Capital Partners, który niedawno kupił firmę Żabka Polska, zapowiada, że we wszystkich sklepach sieci Żabka wprowadzony zostanie nowy model działania obejmujący m.in. inny asortyment produktów i nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez agencję BNA.

Article

Nowy model działania sklepów jest testowany przez Żabkę od połowy ub.r. Wtedy otworzono pierwsze sklepy, w których ofercie jest więcej dań gotowych (niektóre z nich można podgrzać na miejscu), przekąsek (m.in. w ramach promocji „Przekąski za 2 zł”) oraz napojów na wynos. W tych punktach jest też dostępna rozszerzone menu Żabka Cafe, a klienci mogą korzystać z bezpłatnego WI-FI.

- Testowa, rozszerzona oferta sklepów dostosowana jest przede wszystkim do potrzeb żyjących w biegu mieszkańców dużych miast, którzy częściej robią niewielkie, impulsowe zakupy. Nowe Żabki to ładne, estetyczne wnętrza, nowocześnie wyposażenie, a także bardzo czytelna nawigacja wnętrza sklepu - informowała Żabka w ulotkach.

Nowe sklepy mają też inną identyfikację wizualną, opartą na logo, w którym nie ma już wizerunku żaby, nadal wykorzystywane jest natomiast hasło „mały wielki sklep”. Całą nową identyfikację (logo, system nawigacji po sklepach, oznaczeń cen i wytyczne formatów komunikacji wewnątrz sklepów) zaprojektowała agencja BNA.

- Sklep zachował swojski charakter (dzięki miękkiej typografii, łagodnej kolorystyce i żabce ukrytej w logo), a równocześnie zyskał nowoczesny i funkcjonalny system identyfikacji odpowiadający estetycznym wymaganiom współczesnego klienta - opisuje NBA nową identyfikację Żabki.

W drugiej połowie lutego fundusz CVC Capital Partners zawarł umowę kupna od funduszu Mid Europa Partners spółki Żabka Polska (do której należy też sieć sklepów Freshmarket). Transakcja, której wartość jest szacowana na ok. 1,1 mld euro, musi jeszcze zostać zaakceptowana przez urzędy antymonopolowe, jej finalizacja jest planowana w drugim kwartale br.

Krzysztof Krawczyk, szef CVC Capital Partners w Polsce, powiedział „Pulsowi Biznesu”, że nowy format sklepów Żabka ma zostać wprowadzony we wszystkich dotychczasowych punktach tej sieci. Rozpoczęcie tego procesu jest planowane na koniec br. W sklepach ma pojawić się m.in. więcej dań gotowych, zdrowiej żywności i żywności z różnych stron świata.

CVC Capital Partners zamierza w ciągu paru lat wydać kilkaset mln zł na rozwój sklepów Żabka.

Obecnie w całej Polsce działa ok. 3,6 tys. sklepów Żabka. Od ponad roku są one promowane w spotach pokazujących zabawne scenki z jednym ze sklepów. Za obsługę reklamową marki odpowiadają agencja PZL i dom mediowy OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowy właściciel zmieni identyfikację wizualną wszystkich sklepów Żabka

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
arek111
3,6 sklepów???
6 0
odpowiedź
User
Ała
Żaba była fajna. Moje dziecko lubiło.
3 5
odpowiedź
User
TakaŻaba
Fajnie by było gdyby pracownicy tej sieci w końcu byli lepiej doceniani... To w końcu oni odpowiadają za kontakty z klientem a przez to w jaki sposób podchodzą do swojej pracy (tak wiem generalizuję i pewnie nie wszędzie tak jest), Ja od dawna nie zaglądałem do tych sklepów.
10 0
odpowiedź
User
pavv
Poza promocją bardzo drogo i marny wybór towarów. Mam w swojej okolicy 2 Żabki i każda z nich średnio co 1 - 1,5 roku zmienia właściciela bo poprzedni zbankrutował zawalony niechodliwymi towarami za które musiał zapłacić.
No i to darmowe WiFi... będą tłumy stały i interneciły...? Nie widzę sensu, chyba, że dla pracowników.
18 2
odpowiedź
User
Lola
Kolejne logo z "uśmiechem", które to już kolei? Mamy już Danone, Amazon i pewnie kilka innych.
11 2
odpowiedź
User
Mirromir
Nie chodzi tu o klienta tylko o to żeby żabki były otwarte dalej w świeta. Punkty gastronomiczne mogą, a dzięki wprowadzeniu kącika gastronomicznego znowu obejdą przepisy i dalszy wyzysk ajentów.
8 0
odpowiedź
User
Magda
Niestety ja spotkałam się jedynie z zaniedbanymi Żabkami. Obsługa dramat - widać, że robota to dla nich kara, non stop skrzywione buzie, smród papierosów. Jeśli ktoś bierze w obroty taki punkt usługowy, to wypadałoby żeby zadbał o jakoś nie tylko produktów ale i obsługę. Pracowałam w sklepie, nie jest to lekka praca, ale nie kosztuje dużo dbałość o wizerunek i czystość.
1 0
odpowiedź
User
kozak logo men
Stare logo żabki było sympatyczne ludzie je już dobrze znali a dzieci lubiły patrzeć na żabkę taka fajna była ta żabka a teraz tylko napis a gdzie ta żabka? pytałem różnych ludzi to potwierdzali że ta piękna żabka była super .Duża strata a jak się porówna logo PZU to stare takie eleganckie było a to nowe to toporne od siekiery
0 1
odpowiedź
User
Kasztanowa
Super nowe żabki są dobrze zorganizowane i jest miejsce do jedzenia. Bardzo ładne.
1 0
odpowiedź
User
Bocian
Kto podejmie sie ajencji jest bankrutem! Zabka niszczy ludzi!
1 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing