SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)

Rozpoczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej wspierającej relaunch opakowań Danio (Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Opus Film i Mediacom Warszawa.

W nowej kampanii Danio charakterystycznego dla tej marki Małego Głoda dopada wielka miłość. Bohater za wszelką cenę chce dotrzeć do swojej wybranki, ale ta broni się przed nim, jedząc jogurt Danio. Reklama informuje, że produkt jest dostępny w nowym, większym opakowaniu.

Kampania rozpoczęła się od etapu teaserowego, prowadzonego od 8 do 11 marca w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie (reklamy display, działania na Facebooku). Obecnie trwa jej właściwa odsłona obejmująca również prasę i eventy (z zastosowaniem augmented reality).

Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa. Produkcją spotu zajął się Opus Film.

Dołącz do dyskusji: Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pat
jeden z nielicznych przykładów, jak można fajnie i śmiesznie reklamować coś bez nachalnej propagandy, wolę głoda bo jest śmieszniejszy niż te dwa worki reklamujące telekomunikację czy tam orange....
odpowiedź
User
D-sub
Ja zaś pamiętam relację dziewczyny, która w stroju Głoda brała udział w promocjach w supermarketach.
Hasło "Zabij Głoda!" działało na ludzi jak przyzwolenie do traktowania jej, jak worek treningowy.
Biły i kopały ją dzieci (zachęcane czasem przez rodziców), bili starsi panowie, biły matki z małymi dziećmi...
Twórcom kampanii chyba zabrakło wtedy wyobraźni.

Teraz jest nawet śmiesznie.
odpowiedź
User
wiki
jak nazywa się piosenka która leci w tle?
odpowiedź