„Zakupy z klasą z Ekstraklasą” - Tomasz Frankowski reklamuje Max-Fliz

W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa salonów z wyposażeniem wnętrz Max-Fliz. Twarzą akcji jest piłkarz Tomasz Frankowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tomasz Frankowski w kampanii salonów z wyposażeniem wnętrz Max-Fliz zachęca do ich odwiedzenie. – Frankowski jeszcze za czasów gry w Wiśle Kraków był częstym klientem naszego salonu i tak się spotkaliśmy. Później jako firma zaangażowaliśmy się w sponsoring Akademii Piłkarskiej 21 prowadzonej przez niego wspólnie z Mirosławem Szymkowiakiem i Markiem Koniecznym. Następnie narodził się pomysł na wykorzystanie w naszych działaniach marketingowych wizerunków zaprzyjaźnionych z nami piłkarzy. Kampania z Tomaszem Frankowskim jest ich pierwszą odsłoną – opisuje  Natalia Mazurek z Max-Fliz. Akcja od połowy marca obejmuje outdoor (ok. 90 billboardów w Krakowie i Wrocławiu, gdzie działają salony Max-Fliz) oraz prasę (tygodniki i pisma wnętrzarskie). Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – firma Max-Fliz zajęła się we własnym zakresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"