SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Zarażam radością' w kampanii na rzecz niepełnosprawnych intelektualnie (wideo)

Pod hasłem "Zarażam radością" ruszyła przygotowana przez agencję TBWA kampania promocyjna na rzecz osób niepełnosprawnych intelektualnie. Akcja obejmująca telewizję, kino, radio, internet, prasę i outdoor prowadzona jest w dwóch wersjach kreacyjnych: męskiej i żeńskiej.

zarazam

Kampania reklamowa na rzecz niepełnosprawnych intelektualnie zgodnie ze swoim hasłem "Zarażam radością" pokazuje, że takie osoby przekazują innym pozytywne wartości: uśmiech, pasję i wiarę w przyjaźń. Celem akcji jest ukazanie społeczeństwu problemów niepełnosprawnych umysłowo, przełamanie stereotypów i uprzedzeń oraz przygotowanie akcji mającej na celu zwiększenie zatrudnienia tych osób. Wykorzystywane w kampanii kreacje (5 spotów telewizyjnych, plakaty graficzne) przygotowane przez agencję TBWA we współpracy ze Stowarzyszeniem na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym pokazują zarówno młodych mężczyzn, jak i kobiety.




Rozpoczynająca się 19 września kampania "Zarażam radością" prowadzona jest w telewizji (TVP, POLSAT, TVN, Canal+, Puls), w radiu (m.in.: Złote Przeboje, TOK FM, PIN, Polskie Radio) oraz w sieci kin Ciemna City w całej Polsce. Akcja obejmuje też prasę, internet, outdoor (billboardach i citylighty) oraz 3 Space - sieć ekranów LCD w pubach i sieciach handlowych.

Zakupem mediów na potrzeby zaplanowanej do połowy grudnia zajęły się domy mediowe Initiative oraz City Art Media oraz agencja TBWA.

Dołącz do dyskusji: 'Zarażam radością' w kampanii na rzecz niepełnosprawnych intelektualnie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl