SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żarłaki nową marką wędlin Konspolu dla dzieci zaprojektowaną przez Opus B

W sprzedaży pojawiła się nowa linia wędlin Konspolu dla dzieci - Żarłaki. Identyfikację wizualną marki i jej materiały reklamowe przygotowała Opus B.

Brand heroes marki Żarłaki jest grupa zadziornych, różnobarwnych bohaterów, którzy mają obsesję na punkcie jedzenia mięsnych przekąsek. W kolorystyce postaci postawiono na połączenia kontrastowych kolorów, żeby wyróżnić Żarłaki na sklepowych półkach. Na opakowaniach znajdują się też informacje o zaletach tych produktów, m.in. że nie zawierają glutenu, laktozy ani konserwantów.

Marka jest skierowana przede wszystkim do przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych.

Komunikacja marketingowa Żarłaków będzie prowadzona w internecie, punktach sprzedaży oraz poprzez promocje konsumenckie.

Koncepcję marki oraz jej identyfikację wizualną i opakowania przygotowała agencja Opus B.

Dołącz do dyskusji: Żarłaki nową marką wędlin Konspolu dla dzieci zaprojektowaną przez Opus B

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ana
psychodeliczne postaci jak z horroru ohydne - co to jest?
odpowiedź
User
maro
Niezła kopia Gryzzali Tarczyńskiego. Nawet agencja ta sama... bardzo słabe wykonanie....
odpowiedź
User
koneser
Te stworki bardziej odstraszają niż zachęcają...Wyglądają jak kuzyni laleczki Chucky. Jak się dzieci napatrzą na takie szkaradztwa to potem będą mieć koszmary!
odpowiedź