SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zaskoczenie smakiem i dron w kampanii czekolady KarmeLove od Wedla (wideo)

Lotte Wedel rusza z kampanią reklamującą nową czekoladę - KarmeLove. Akcję, obejmującą telewizję, internet i outdoor, przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, OMD, Cosmo i 24/7 Communication.

Reklamy KarmeLove podkreślają, że jest to pierwsza nienadziewana, pełna czekolada marki Wedel. Spot telewizyjny pokazuje, jak jej smak odkrywa para młodych bohaterów.

To kolejna reklama z cyklu przygotowanego przez agencję Grandes Kochonos - poprzednie promowały Ptasie Mleczko (zobacz jedną z nich).

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (reklamy i product placement), internet (m.in. aktywności w social media, osobna strona internetowa startująca 16 września) oraz outdoor.

Ponadto w ramach niestandardowych działań osobom wypoczywającym na plaży nad Wisłą nieopodal fabryki Wedla nową czekoladę dostarczał dron.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, dodatkowe aktywności w internecie (m.in. w social media) realizuje agencja Cosmo, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.

Dołącz do dyskusji: Zaskoczenie smakiem i dron w kampanii czekolady KarmeLove od Wedla (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
patrycka89
Ale to jest naprawde pyszne. A Ptasie Mleczko karmelowe zjadlam sama :)
odpowiedź
User
Traty
Z nowości, jakie jadłem od Wedla jest jeszcze czekolada Brownie. Jak ktoś miał okazje jeść kiedyś amerykańską czekoladę, to od razu mu się skojarzy smak :)
odpowiedź
User
marta
po pierwsze - to nie jest czekolada, co można zauważyć, bo takie słowo nie pada w przekazie reklamowym. Wg rozporządzeń unijnych takie "coś" nie ma prawa nazywać się czekoladą ;)
odpowiedź