Zenith bez przetargu zdobywa budżet mediowy marki Miya

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z polską marką kosmetyczną Miya. Decyzja została podjęta bez przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zenith bez przetargu zdobywa budżet mediowy marki Miya

W zakres obowiązków agencji wchodzi strategiczne planowanie i zakup mediów.

- We współpracy stawiamy na doświadczenie w branży beauty, profesjonalizm i elastyczność. Ale szczególną uwagę poświęcamy ludziom, z którymi nawiązujemy biznesowe relacje. Partnerstwo, uważności i indywidualne podejście szyte na miarę aktualnych i szybko zmieniających się wraz z rynkiem potrzeb jest niezwykle istotne. Szukanie niestandardowych rozwiązań, ciekawość i myślenie out of the box, przekonało nas i dało poczucie, że zespół, z którym rozpoczynamy projekt podziela te same wartości - mówi Leszek Kłosiński, Miya Cosmetics CEO/president of the board.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bonduelle-klientem-agencji-mediowej-zenith ##

Pierwsza wspólna kampania ruszyła już na początku października, działania promocyjne prowadzone są głównie w kanale online.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style