SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland wybrał do obsługi mediowej Zenith, koniec współpracy z Maxusem i Blue 449

Dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową sieci hipermarketów Kaufland. Tym samym marketer kończy współpracę z obsługującymi go poprzednio agencjami Maxus i Blue 449.

fot. tvpfot. tvp

Od stycznia 2018 roku Zenith będzie odpowiadać za kompleksowe planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz internetowych. Dotychczas budżet ten był podzielony między dwie agencje: obsługą mediów tradycyjnych zajmował się Maxus (GroupM/WPP), a internetu - Blue 449 (dawny Starlink/Publicis Media).

W przetargu Zenith pokonał dwie inne agencje, ich nazw nie ujawniono. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

We wrześniu br. dyrektorem pionu komunikacji marketingowej w Kaufland Polska została Urszula Kupraszewicz.

Dołącz do dyskusji: Kaufland wybrał do obsługi mediowej Zenith, koniec współpracy z Maxusem i Blue 449

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znawca
firma retail więc liczyły się koszty, groupM walczył o Tmobile więc położył "laskę" na Kauflandzie - coś za coś i tylko szkoda pracowników Maxus - nie mają wpływu na negocjowane przez Rafała W i ekipę koszty a najbardziej dostaną po d...pie
odpowiedź
User
kalina kordalska
Dział PR praktycznie nie istnieje, obsługuje ich jakaś agencja, a komunikacją zajmuję się asystentka prezesa guntera gunaraa - maja szewczyyk, która nawet nie ma wykształcenia komunikacyjnego tylko robi podyplomówkę na uniwersytecie ekonomicznym finansowaną przez kaufland. Parodia w tej firmie. Ławnikk i Foltynn do zwolnienia niekompetentne osoby.

odpowiedź