SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zenith zdobył budżet mediowy PGE warty 34,4 mln zł

Dom mediowy Zenith (należy do Publicis Media Poland) wygrał przetarg na obsługę mediową PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Pokonał w nim dwóch konkurentów: UM (IPG Mediabrands) oraz Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska).

fot. tvpfot. tvp

PGE Polska Grupa Energetyczna rozstrzygnęła trwający od października ub.r. przetarg na wybór domu mediowego do dwuletniej współpracy. Wybrała w nim ofertę złożoną przez dom mediowy Zenith, odrzucając tym samym oferty Carat Polska i UM.

W początkowym etapie przetargu wpłynęła też oferta od domu mediowego Codemedia, jednak została już na wstępie odrzucona, ponieważ nie spełniała wszystkich warunków wymaganych przez PGE.

Zenith złożył ofertę z ceną 10,3 mln zł brutto, Carat zaproponował 11,8 mln zł brutto, a UM - 11,2 mln zł brutto.

Wartość budżetu, którego obsługą zajmie się Zenith, oszacowano wstępnie na 34,44 mln zł. Agencja ta zajmie się m.in. doradztwem, planowaniem i zakupem mediów, działaniami eventowymi oraz innymi działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.

Wybór Zenitha oznacza kontynuowanie przez PGE współpracy z tym domem mediowym. Od wielu lat pracuje on dla tej energetycznej spółki w zakresie planowania i zakupu mediów.

Dołącz do dyskusji: Zenith zdobył budżet mediowy PGE warty 34,4 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tak oczywiście
Oczywiście no bo trzeba przecież reklamować prąd. Inaczej by ludzie po ciemku siedzieli.
odpowiedź
User
Szyszka tu i szyszka tam
Czy audytorem była rodzinna firma współpracująca Zenith Media, Stars?
odpowiedź