W przetargu na planowanie i zakup mediów na potrzeby Canal+ Cyfrowego oprócz ZenithOptimedia Group wzięły udział Initiative, MPG i Mindshare. Przedstawiciele reklamodawcy uzasadniają, że oferta ZOG była najciekawsza strategicznie i najkorzystniejsza kosztowo. W ramach zlecenia ZenithOptimedia Group będzie obsługiwać akcje reklamowe poszczególnych kanałów i pakietów Canal+ Cyfrowego oraz zarządzanej przez niego platformy Cyfra+.
ZenithOptimedia Group z budżetem Canal+ Cyfrowego
ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Canal+ Cyfrowego. Poprzednio zajmował się tym MPG.
Merlin z poprzednim właścicielem mnie oszukał tuż przed upadłością, a gdy robiłem zakupy w nowym i robiłem zwrot książki to zamiast gotówki dali mi kupon i musiałem kolejne zakupy zrobić też u nich.
Ale ja nie chcę żeby mi ktoś stokenizował lojalność. Protestuję! :-D