ZenithOptimedia Group z budżetem Canal+ Cyfrowego

ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Canal+ Cyfrowego. Poprzednio zajmował się tym MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W przetargu na planowanie i zakup mediów na potrzeby Canal+ Cyfrowego oprócz ZenithOptimedia Group wzięły udział Initiative, MPG i Mindshare. Przedstawiciele reklamodawcy uzasadniają, że oferta ZOG była najciekawsza strategicznie i najkorzystniejsza kosztowo. W ramach zlecenia ZenithOptimedia Group będzie obsługiwać akcje reklamowe poszczególnych kanałów i pakietów Canal+ Cyfrowego oraz zarządzanej przez niego platformy Cyfra+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Nowa stacja w ofercie Canal+

Nowa stacja w ofercie Canal+

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka