Zielona koperta reklamuje Grupę Kruk (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Grupy Kruk adresowana do osób mających długi. Akcję - obejmującą telewizję, prasę i internet - firma przygotowała wspólnie ze studiem Digital 35 oraz domami mediowymi Easy Media i Mediachoice.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zielona koperta reklamuje Grupę Kruk (wideo)

Bohaterowie reklam Grupy Kruk zwracają się wprost do osób z długami, przekonując, że przy współpracy z tą firmą można ugodowo spłacić swoje zobowiązania. Zachęcają do skontaktowania się z Krukiem w celu ustalenia szczegółów spłaty.

- Nadal wiele osób odczuwa obawy przed zrobieniem pierwszego kroku i kontaktem z firmą, która obsługuje ich zadłużenie. Nową kampanią chcemy zachęcać ich do działania - tłumaczy Karolina Barańska, rzecznik prasowy Grupy Kruk. - Prezentowana w reklamach zielona koperta to symbol nadziei i dobrej wiadomości, którą znajdą w środku. Czyli informacji, że właśnie jest okazja, żeby w sposób ugodowy i łatwy rozwiązać ten problem - opisuje.

Akcja reklamowa zaczęła się 3 marca i potrwa do 15 kwietnia. Obejmuje telewizję (stacje z oferty TVP, TVN i Polsatu, kanały temetyczne), prasę (pisma poradnikowe i telewizyjne, tabloidy) oraz internet (fora, blogi, portale horyzontalne, YouTube, Facebook).

Kreację kampanii przygotował zespół marketingu i PR Grupy Kruk, produkcją spotu - nakręconego przez Kamila Płockiego, a wyreżyserowanego przez Konrada Aksinowicza - zajęło się studio Digital 35, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe to Easy Media oraz Mediachoice.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"