SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polskie Radio zrelacjonuje Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 i Letnie Igrzyska Olimpijskie 2020

Polskie Radio i Discovery Communications podpisały umowę sublicencyjną, na podstawie której nadawca publiczny będzie miał dostęp do relacji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2018 w Pjongczang oraz Letnich Igrzysk Olimpijskich 2020 w Tokio.

Siedziba Polskiego Radia, Foto: Małgorzata Sas/PR Article

Zgodnie z umową Polskie Radio otrzyma od Discovery Communications na zasadzie sublicencji niewyłączne prawa do transmisji radiowych z igrzysk w Pjongczang i Tokio, zarówno na swoich antenach, jak i jednocześnie w Internecie oraz na urządzeniach mobilnych.

- Porozumienie z Polskim Radiem to przede wszystkim kolejna świetna wiadomość dla wszystkich kibiców w Polsce. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy, miliony radiosłuchaczy w Polsce poczują atmosferę igrzysk, a także poznają inspirujące historie polskich sportowców i ich drogę do spełnienia marzeń - mówi Adam Widomski, Eurosport channel director w Polsce.

Discovery Communications jest właścicielem praw telewizyjnych i multimedialnych do czterech kolejnych igrzysk olimpijskich.

Na początku tego roku, Discovery podpisało umowę z Telewizją Polską, dzięki której polski nadawca publiczny otrzymał wyłączne prawa w kanałach otwartych do materiałów audiowizualnych z Pjongczang 2018 i Tokio 2020, a także prawa cyfrowe do transmisji nadawanych w sposób linearny oraz ograniczone prawa do retransmisji i skrótów najważniejszych wydarzeń.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio zrelacjonuje Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 i Letnie Igrzyska Olimpijskie 2020

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MAX
Wyników to im raczej nie poprawi
4 2
odpowiedź
User
Kinder
I stary, zużyty, niejednokrotnie niekompetentny zespół tzw.komentatorów!
4 4
odpowiedź
User
gość
W 2020 nie będzie już żadnego PR, ponieważ kręci na siebie bata, którym oberwie. W ogóle nie będzie żadnych mediów państwowych i nikt za nimi nie zapłacze, w zasadzie nie ma lepszej okazji aby się ich pozbyć i przestać finansować.
4 2
odpowiedź
User
ktoś
Tak płakali że nie mają środków, to skąd ten przypływ gotówki na sublicencję ?
4 1
odpowiedź
User
Słuchacz radia cyfrowego
Wstrzymali cyfryzację DAB+ to pieniądze na licencję się znalazły. Przepraszam, ale z pod tych szumów na FM to ja nawet ryczących reklam na każdej antenie nie zrozumiem, a stream 48kbps w Internecie to kpina ze słuchaczy...
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing