SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złote Spinacze 2013 - znamy nominowanych

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach w organizowanej przez Związek Firm Public Relations 11. edycji konkursu Złote Spinacze 2013 na najlepsze kampanie PR ostatniego roku.

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
• DB Schenker Logistics: Logistycznie rzecz biorąc – Multi Communications

PR produktu
• Promocja Black podczas wizyty Mike’a Tysona w Polsce – BrandLab
• Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2
• Komunikacja promocji "Jaki to smak?" wprowadzającej 4 nowe smaki chipsów Lay’s  - Hill+Knowlton Strategies

Kampania edukacyjna
• Przedsiębiorcy tworzą – Konfederacja Lewiatan
• Pozory mylą, dowód nie 2012 – Marketing & Communications Consultants
• Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie. – On Board Public Relations i Diageo

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
• Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations
• "Sprawa poznańska" czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants
• Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Public Affairs i Lobbying
• Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE) – FleishmanHillard
• Pierwsza obniżka opłat od transakcji kartami płatniczymi w Polsce – Martis Consulting
• Współpraca samorządu, mieszkańców i biznesu jest możliwa? Karpacz pokaże, że tak – Publicon

Kampania społeczna
• Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna – 180heartbeats i Jung v. Matt
• Język polski jest ą-ę – Ogilvy PR
• Policzmy się – VMR

Komunikacja wewnętrzna
• Porozmawiajmy o kampanii - BNP Paribas Bank Polska
• zróbMY obrót w przód – Havas PR Warsaw i Grupa Energa
• "Zależy nam. Naprawdę" – jak w nietypowy sposób zaangażować pracowników w zmianę kultury organizacyjnej – ING Usługi Finansowe

Event komercyjny
• Orlen Warsaw Marathon – Agencja LIVE
• Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce – Intel Technology Poland i Monday Public Relations
• Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations

Event społeczny
• Big Book Festival 2013 – Go Culture i Fundacja "Kultura nie boli"
• Cały Śląsk szyje jaśki – Kobold Public Relations
• Akcja "Przeprowadź bibliotekę" – Miasto Poznań

Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Wsparcie PR premiery systemu operacyjnego Windows 8 w Polsce – Hill+Knowlton Strategies
• Kurkowa 14 – Publicon
• Bractwo Feniksa – Walk PR dla Carlsberg Polska – Walk PR

Corporate Social Responsibility
• Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne
• Pracownie Orange – Orange Polska
• Mój pierwszy raz z Internetem – UPC Polska

PR miejsca, miasta lub regionu
• Las. Przystanek od codzienności – Dobocom public relations
• Poznańska Turystyka 2.0 – Miasto Poznań
• Mall Wall Art – PR Inspiration

Social media
• Dociekliwi – 24/7PR
• Od kurczaka do wołowiny argentyńskiej – Makro w świecie mediów społecznościowych – Makro Cash and Carry Polska
• Blogerzy kochają olej rzepakowy – Marketing & Communications Consultants
• PilsnerUrquell.z.milosci.do.blogerow - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
• SAPPHIRE rozGRYwka – Sarota PR

Business-to-Business PR
• Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencjał mniejszych miast – Colliers International Poland
• Korona Smakosza – Makro Cash and Carry Polska
• Branżowe debaty o przyszłości mediów i Social Media Policy w cyklu Social Media Policy – Publicon

PR finansowy i relacje inwestorskie
• Polski Holding Nieruchomości wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomości
• Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A. – Nobili Partners

Sektor publiczny
• „dalEKOwzroczni” – przyszłość w czystych barwach – Partner of Promotion

KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
• Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne
• Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce – Intel Technology Poland i Monday Public Relations
• Mój pierwszy raz z Internetem – UPC Polska

Finanse
• Polski Holding Nieruchomości wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomości
• "Zrób Rakowi Wspak" – Niestandardowe działania PR dla produktu – ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie – ING Życie
• 10za50za10 - Kolko

Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne)
• Męska grypa – Ciszewski MSL
• GADAJ*BADAJ – Havas PR Warsaw
• Launch Vicks – nowej marki leków na objawy przeziębienia i grypy w Polsce – Hill+Knowlton Strategies

Uroda
• Spotkanie z Ambasadorem marki Gillette – Robertem Lewandowskim – 24/7PR

Sektor spożywczy
• Dociekliwi – 24/7PR
• Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2
• Komunikacja promocji "Jaki to smak?" wprowadzającej 4 nowe smaki chipsów Lay’s  - Hill+Knowlton Strategies

Media i styl życia
• Milka. Moje miasto się przytula – Mondelez Polska
• Książęce. Z pasji do piwa – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
• Chcesz pokonać raka? Musisz mieć pieniądze i znajomości – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDB, Platige Image, Fundacja Alivia i inne

Kultura
• "Muzeum Utracone – przywraca pamięć", edycja 2013 r. – Ad Artis Fundacja Sztuki SAR i Public Dialog
• Big Book Festival 2013 – Go Culture i Fundacja "Kultura nie boli"
• Nie bądź dźwiękoszczelny. Wspierajmy żywą muzykę! – Smile PR

Sport, turystyka, rekreacja
• Twardziele o miękkich sercach – Partner of Promotion
• Super Mecz – Polish Sport Promotion
• Współpraca samorządu, mieszkańców i biznesu jest możliwa? Karpacz pokaże, że tak – Publicon

Nieruchomości i budownictwo
• Bieg na Szczyt Rondo 1 – Advanced Public Relations
• Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencjał mniejszych miast – Colliers International Poland
• Kurkowa 14 – Publicon

Przemysł, transport, logistyka
• Raz, że szybko, A2, że do Europy. Komunikacja Autostrady Wielkopolskiej SA w mediach społecznościowych – IdPR (Grupa Afekt) i Marketing Services Group
• Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations
• Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A. – Nobili Partners

KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
• Rak`n`Roll Records - charytatywna wytwórnia muzyczna - 180heartbeats i Jung v. Matt
• GADAJ*BADAJ - Havas PR Warsaw
• Pierwszy na świecie fanpage na żywo dla Tesco - Lemon Sky
• Milka. Moje miasto się przytula - Mondelez Polska

Efektywność
• Orlen Warsaw Marathon - Agencja Live
• Witamy w Katowicach - przebudowa dworca, transformacja postaw - Neinver Polska i Imago Public Relations
• Język polski jest ą-ę - Ogilvy PR
• Super Mecz - Polish Sport Promotion

Zwycięzców poznamy 6 grudnia podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.

 

Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2013 - znamy nominowanych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
ciekawe gdzie to pokazywali,he,he
odpowiedź
User
komu spinacz komu?
Czy została jeszcze jakaś agencja "pr" = kategoria w której nie "przyznano" jeszcze spinacza?
odpowiedź
User
byku
No i dobrze. Gratulacje dla wszystkich nominowanych.
odpowiedź