SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w dziale digitalowym Kantar Media, szefem Michał Pawlik

Dział zajmujący się w Kantar Media internetem przeszedł reorganizację. Po zmianach na jego czele stanął Michał Pawlik, poprzednio związany m.in. z Mind Progress Group i Added Value.

Michał PawlikMichał Pawlik

- Nasz dotychczasowy dział zajmujący się internetem przechodzi transformację, stając się działem digital - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Justyna Szałno, HR & office manager w Kantar Media.

Michał Pawlik objął nowo utworzone stanowiska szefa działu digital. Będzie odpowiadać za rozwój nowych rozwiązań i produktów związanych z internetem (także mobilnym). Skupi się zarówno na produktach z dotychczasowej oferty Kantar Media (m.in. AdGooroo, Evaliant), jak i na opracowaniu nowych rozwiązań związanych  z internetem i kanałem mobilnym

Wielkość zespołu - ze względu na mocno projektowy charakter prac - będzie się zmieniać w zależności od potrzeb.

Pawlik przez ostatnich kilka lat zarządzał działem strategii w agencji Mind Progress Group. Wcześniej pracował m.in jako główny analityk portalu NK.pl i w agencji strategicznej Added Value. Obsługiwał w zakresie komunikacji czołowe polskie i światowe marki.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale digitalowym Kantar Media, szefem Michał Pawlik

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mobilek
Może w końcu badanie internetowe KM będzie porównywalne chociaż samo ze sobą... Powodzenia, Michał, ciężka praca przed Tobą!
odpowiedź
User
Neck
No proszę....Gratuluję. Właściwa osoba na właściwym miejscu.
odpowiedź
User
Rocky
Świetnie. Znam Michała i jest to jedna z bardziej doświadczonych i interesujących osób. Bardzo dobrze łączy kompetencje digitalowo-marketingowe i badawcze.
odpowiedź