SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Zmiany w miesięczniku „Pani”: nowe działy i rubryki

We wtorek, 23 stycznia ukazuje się lutowe wydanie miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer). To pierwszy numer pod redakcją nowej redaktor naczelnej Moniki Stukonis. Zmienia się szata graficzna i debiutuje sześć nowych cykli. - Zmiany w magazynie wynikają ze zmian społecznych i cywilizacyjnych - informuje Stukonis.

Monika Stukonis Article

Monika Stukonis stanowisko redaktor naczelnej magazynu „Pani” objęła pod koniec 2017 roku. Poprzednio pełniła taką funkcję w polskiej edycji „Elle”, a wcześniej pracowała m.in. w „Vivie” i „Twoim Stylu”. Zastąpiła Małgorzatę Domagalik, która była redaktor naczelną miesięcznika przez 14 lat.

Wydanie lutowe to początek zmian w layoucie magazynu. - Nowa ulepszona „Pani” jest bardziej przejrzysta i nowoczesna. Przyjęliśmy układ łamania trz- i czteroszpaltowy. Cały dział psychologii pod hasłem "Projekt szczęścia" ukazuje się w kompletniej nowej szacie - mówi Monika Stukonis.

Najnowszy numer pisma prezentuje niektóre rubryki i działy w odświeżonej formule. Zmienia się wywiad okładkowy, który teraz nosi nazwę „Portret bez lukru" - pierwszą jego bohaterką jest Katarzyna Figura. - Nowa nazwa i formuła to obietnica szczerej rozmowy, w której bohaterka okładki odpowie na bardziej kontrowersyjne pytania - zapowiada Stukonis.

W wydaniu lutowym pisma debiutuje cykl „Okrągły stół Pani”, w którym zaproszeni goście i przedstawicielki redakcji dyskutują o aktualnych problemach dotyczących kobiet. Pierwsza dyskusja poświęcona jest akcji #metoo. Innym nowym cyklem jest „Mam to po niej/nim”, w którym znane osoby będą opowiadały o tym, czego nauczyły się od swoich rodziców. W tym numerze Antek i Kuba Sojkowie mówią o swoim ojcu Stanisławie.

Trzecim debiutem jest cykliczny autorski przewodnik, w którym goście redakcji oprowadzać będą po swoich ulubionych, offowych miejscach. Na początek Agnieszka Grochowska zabiera czytelniczki na spacer po warszawskiej Ochocie.

Największe zmiany przechodzi dział psychologii. W nowej sekcji zatytułowanej „Projekt szczęście" znajdować się będą teraz artykuły pogrupowane w trzech cyklach: „W głębi duszy", „Spokojnie to tylko praca" i „Wrzuć na luz".

- Zmiany w magazynie wynikają ze zmian społecznych i cywilizacyjnych. Kobiety chcą znać szybko odpowiedzi na nurtujące je pytania dotyczące relacji z najbliższymi, pracy czy stylu życia. Stąd pomysł na całkowite przemodelowanie tego działu - komentuje Monika Stukonis.

„Pani” zadebiutowała także w mediach społecznościowych. - Uruchomiliśmy konto na Instagramie, gdzie będziemy pokazywać kulisy pracy redakcji i etapy przygotowywania magazynu. Wzmacniamy także swoją aktywność na Facebooku, a w planach mamy podjęcie współpracy z nowymi autorami - podsumowuje Stukonis.

Dodaje, że celem magazynu pod jej kierownictwem jest „utrzymanie pozycji wicelidera w segmencie pism luksusowych”.

Z danych ZKDP wynika, że w październiku 2017 roku sprzedaż „Pani” wyniosła 92 228 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zmiany w miesięczniku „Pani”: nowe działy i rubryki

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Korporatka
ha ha ha :) ))
10 2
odpowiedź
User
Marlena
Ciekawi to brzmi
8 5
odpowiedź
User
czytelniczka
fajne jest komentowanie czegoś czego jeszcze nikt nie widział
11 2
odpowiedź
User
Kaska
Ta okładka jest okropnie luksusowa
10 6
odpowiedź
User
Programista
Działy i rubryki ....
9 2
odpowiedź
User
miss
nowa Claudia na rynku
10 5
odpowiedź
User
Eliza
Zapowiada się duży ubaw. Proponuję jeszcze nowsze działy: 1. Okrągły stół bez lukru, 2. O Boziu, po kim ja to mam? 3. Projekt prawda.
11 0
odpowiedź
User
Polsacik
Zapowiada się duży ubaw. Proponuję jeszcze nowsze działy: 1. Okrągły stół bez lukru, 2. O Boziu, po kim ja to mam? 3. Projekt prawda.

no i jeszcze " #elizakrólowastandupu bo post pozwala wyczuć poczucie humoru godne kabaretonu
8 0
odpowiedź
User
jasiek
a gdzie zniknęlo kilkudziesięciu mężczyzn którzy wspierali od kilku lat akcję bije tylko słaby ? ! wstyd
8 0
odpowiedź
User
Ich Styl
jest, niestety zawsze ten sam.


Dogma robiąc pismo komercyjne potrafiła jednocześnie dodać trochę indywidualności. Trudno po niej zrobić coś oryginalnego (te zapowiedzi są do bólu wtórne a Figura na okładce to wybór miły, ale bezpieczny) i komercyjnego (tu będzie rozwój, obecna naczelna robiła w elle katalog).

Ah i jeszcze ta zapowiedź zachowania pozycji, naprawdę myśli, że w tym roku będzie druga po Vogue?
9 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing