SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w The Chimney Pot: nowa nazwa i logo, Michał Kalinowski za Jędrzeja Sablińskiego

Polskie studio produkcyjne The Chimney Pot w związku ze zmianami w globalnymi holdingu Chimney, do którego należy, wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Jednocześnie kierowanie firmą przejmuje Michał Kalinowski, zastępując odchodzącego z niej Jędrzeja Sablińskiego.

Koncern Chimney z początkiem września został przeorganizowany w specjalistyczne grupy działające ponad granicami. Niektóre z nich to: Concept Development, Motion Graphics/Design, Animation/3D czy też Compositing/VFX.

Obecnie wszystkie zlecenia spływające do firmy, także te zaawansowane, mogą być traktowane jako projekty grupowe. Oznacza to, że polscy klienci będą mieli dostęp do artystów, kreatywnych i producentów Chimney m.in. ze Szwecji, Danii czy Niemiec którzy stanowić będą wsparcie lokalnego zespołu. Jednocześnie polski team będzie angażował się w projekty spływające do grupy Chimney z całego świata

W związku z tymi zmianami polska filia Chimney, do tej pory funkcjonująca jako The Chimney Pot, od początku października nosi nazwę Chimney. W odpowiedni sposób została też zmodyfikowana identyfikacja wizualna firmy.

Jednocześnie bezpośrednie zarządzanie Chimney w Polsce przejął Michał Kalinowski, prezes i współwłaściciel całego holdingu. Przed pracą w Chimney Kalinowski przez 7 lat był związany z PricewaterhouseCoopers w Londynie i Sztokolmie, przez kolejne 7 lat zajmował stanowisko prezesa firmy Universum. Kalinowski jest Polakiem od 1984 roku mieszkającym w Szwecji, specjalizuje się w efektywnym rozwijaniu i reorganizacji przedsiębiorstw.

Michał Kalinowski na czele Chimney w Polsce zastąpił Jędrzeja Sablińskiego, który zdecydował się odejść z firmy po 12 latach pracy. Wraz z nim Chimney opuszcza też kilka innych osób, co wynika ze zmiany strategii firmy.

Na czym dokładnie polega ta zmiana na polskim rynku? Chimney do tej pory specjalizował się w dziedzinie filmów reklamowych i fabularnych. Będzie to naturalnie nadal podstawą działalności polskiej filii, ale oferta ta będzie rozszerzana o inne rodzaje obrazu ruchomego (tak jak już się to dzieje w innych krajach), m.in. filmy korporacyjne, programy i seriale telewizyjne oraz reklamy w innych kanałach (internet, telefon, outdoor). Firma chce też rozwijać swoje kompetencje kreatywne i innowacyjne. Dodatkowo do klientów, z którymi Chimney pracuje kompleksowo, zostaną przypisane stałe zespoły, co ma umożliwić lepsze zrozumienie potrzeb oraz szybszą i bardziej elastyczną obsługę.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w The Chimney Pot: nowa nazwa i logo, Michał Kalinowski za Jędrzeja Sablińskiego

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Bez Sablińskiego to już nie będzie ten sam Chimney. Duży błąd !!!!
odpowiedź
User
Max
Dotarł do mnie news i powalił na kolana, jestem ich klientem, teraz pełnym obaw
odpowiedź
User
Dr Calighari
Jedrzej powodzenia, Julia podziękowania , w piśmie jest napisane ,"wybaczcie im bo nie wiedza co czynią"
Dziwie sie jak inni, rynek wchlonie specjalistów , uważam ze w czasach walki o klienta decyzje właścicielskie są dla mnie niezrozumiałe ,
odpowiedź