SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski zakładają agencję public relations

Na rynku usług PR niebawem oficjalnie ruszy agencja założona przez Zofię Bugajną-Kasdepke i Sebastiana Hejnowskiego.

Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian HejnowskiZofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski

Nowa agencja ma specjalizować się w obszarach public affairs, public relations i usługach kreatywnych. W najbliższym czasie ma zaprezentować oficjalną nazwę i zespół. Wiadomo, że firma ma siedzibę w Hotelu Europejskim i pozyskała już inwestora, którego także ogłosi w najbliższym czasie.

- Jesteśmy z Sebastianem [Hejnowskim] od wielu lat na rynku PR, wspólnie osiągnęliśmy wiele sukcesów.  Nasz trzecia wspólniczka ma bardzo duży potencjał, jeśli chodzi o branded content - to unikatowa kompetencja, którą będziemy chcieli rozwijać w założonej agencji. Uznaliśmy, że nasza trójka to idealna konfiguracja - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zofia Bugajna-Kasdepke.

Ambitne plany

Jak zapowiada, że nowa agencja ma ambicje stać się dużą, międzynarodową firmą, działającą na szczeblu regionalnym. - Business development to nasza mocna strona, rozwijaliśmy już sieciowy biznes w regionie i zakładaliśmy biura w CEE. Teraz chcemy wykorzystać wiedzę, doświadczenie i międzynarodowy networking na swoją rzecz - podkreśla Bugajna-Kasdepke.

Spółka o roboczej nazwie SNG została zarejestrowana w KRS 25 stycznia br. Jej udziałowcami są Zofia Bugajna-Kasdepke (45 proc.), Sebastian Hejnowski (45 proc.) oraz Joanna Poniatowska (10 proc.). Poniatowska ostatnio związana była z "Vogue Polska", wcześniej pracowała w TVN i Canal+.

Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski przez wiele lat w Publicis

Przez wiele lat Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski pracowali wspólnie w strukturach regionalnych grupy Publicis.

Zofia Bugajna-Kasdepke była odpowiedzialna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej, zajmowała także stanowisko chief communications officera w Publicis Communications. Była też business development directorem i członkinią zarządu na region CEE w MSL Group. Z firmą rozstała się po blisko 10 latach w sierpniu 2019 roku.

Bugajna-Kasdepke po opuszczeniu struktur Publicis była wiceprezeską i członkinią zarządu w firmie odzieżowej Risk Made in Warsaw. Jako global brand director była odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie marką oraz rozwój biznesu - w tym za ekspansję marki na zagraniczne rynki.

Wcześniej była szefową departamentu komunikacji marketingowej w Gemiusie. W przeszłości związana z agencjami Edelman Polska, Euro RSCG Sensors (obecnie Havas PR). Przez chwilę była też dziennikarką TVP.

Zofia Bugajna-Kasdepke pracowała dla największych światowych marek jak: Coca-Cola, P&G, LVMH, Amazon czy Netflix. Zespoły, które prowadziła zdobyły kilkadziesiąt nagród i wyróżnień, między innymi: EFFIE, Golden Drum, SABRE Award, IPRA Golden World Award, European Excellent Award, Złote Spinacze, Impactory, a także tytuły Kampania Społeczna Roku.

Sebastian Hejnowski odszedł z Publicis Groupe pod koniec kwietnia ubiegłego roku, z firmą formalnie była związany do końca 2020r. Oprócz zarządzania agencją PR MSL pełnił w Publicisie funkcję chief growth officera.

Sebastian Hejnowski był jednym z udziałowców agencji Ciszewski PR, którą Publicis Groupe przejęła w 2011 roku i zmieniła nazwę na MSL. Po tej fuzji odpowiadał za zarządzanie i rozwój MSL w regionie, włączył do niej istniejące agencje w Bukareszcie i Sofii oraz nowe w Stambule i Pradze. Kolejno pełnił funkcje dyrektora MSL Group w Polsce, od połowy 2015 roku - szefa tej agencji w Europie Środkowo-Wschodniej, a jesienią 2017 roku został szefem spółki LBG, do której przeniesiono agencje Arc, Leo Burnett i MSL.

Hejnowski był też członkiem europejskiego komitetu sterującego MSL. Pełnił funkcję jurora w konkursach marketingowych, m.in. Golden Drum, Cristal Festival i Złote Spinacze. Jest wykładowcą akademickim, autorem książek.

Dołącz do dyskusji: Zofia Bugajna-Kasdepke i Sebastian Hejnowski zakładają agencję public relations

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michaś
Zestarzał się, a kiedyś fajny był z niego ciastek
odpowiedź
User
Adam
PR czyli sztuka naciagania firm na spora kasę bez wymiernego efektu. Czarodzieje i magicy dzisiaj juz nikomu niepotrzebni, bo firmy w koncu przejrzaly na oczy i podziekowaly magikom za ich niewiele warte uslugi. Taki jest final
odpowiedź
User
Carcass
Zakładają agencję PR, ale w sesję zdjęciową nie zainwestowali?
odpowiedź