„Zostaw mamę” w młodzieżowej kampanii Funclubu (wideo)

Startuje kampania reklamowa letnich obozów młodzieżowych oferowanych przez biuro podróży Funclub. Akcja obejmuje telewizję, prasę i internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania letnich obozów młodzieżowych z Funclubem utrzymana jest w stylistyce dostosowanej do grupy docelowej. 15-sekundowy spot telewizyjny, który od początku marca będzie emitowany w stacjach MTV i Viva, pokazuje chwilę intymności nastolatków gwałtownie przerwaną przez dorosłych. Reklamę nakręcił Bartosz Pussak, natomiast jej podkład muzyczny przygotował raper i producent Mateusz „Matheo” Schmidt.

Natomiast reklamy prasowe (w magazynach dla nastolatków) oraz internetowe (Google AdWords, bannery i spoty wideo) tej oferty są oparte na motywie tzw. lolspeaków, czyli zabawnych grafik bardzo popularnych ostatnio wśród nastolatków. Ponadto akcja od 19 marca będzie obejmować 4-tygodniowy konkurs, w którym nagrodami będą m.in. wyjazdy na obozy młodzieżowe organizowane przez Funclub.

Całą kampanię - zaplanowaną do 20 maja - we własnym zakresie przygotował dział marketingu biura podróży Funclub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek