SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zrób dla siebie coś dobrego” w kampanii Dobrowianki (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wodę mineralną Dobrowianka (Danone Polska). Za akcję pod hasłem „Zrób dla siebie coś dobrego” odpowiadają firmy Young & Rubicam, Mediacom, Heureka, Pride & Glory i Grayling Poland.

Kampania reklamowa Dobrowianki podkreśla, że woda ta pomaga w naturalny sposób oczyszczać organizm, a tym samym poczuć się lekko i witalnie. Przekaz pod hasłem „Zrób dla siebie coś dobrego” informuje też, że produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Żywności i Żywienia.

Akcja reklamowa – podobnie jak sama Dobrowianka – jest skierowana przede wszystkim do kobiet, zwłaszcza tych aktywnych i dbających o siebie. Woda jest sprzedawana w butelkach o smukłym kształcie pasującym do kobiecych dłoni oraz z etykietą utrzymaną w delikatnej, ale przyciągającej wzrok kolorystyce.




Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie, internecie (reklamy displayowe, informacje na blogach i w serwisach społecznościowych, działania w Google) oraz punktach sprzedaży (materiały w wybranych sieciach handlowych, a od przełomu kwietnia i maja spoty wizerunkowe i edukacyjne na ponad 2 tys. ekranów w 420 salonach piękności i fryzjerskich).

Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom. Za działania w internecie odpowiadają agencje Heureka i Pride & Glory, a relacje z mediami koordynuje agencja Grayling Poland.

Dołącz do dyskusji: „Zrób dla siebie coś dobrego” w kampanii Dobrowianki (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl