Żubr, na którym opiera się bal, reklamuje piwo Żubr (wideo)

Nowe reklamy piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) ilustrują hasło „Bal można oprzeć na Żubrze”. Kampanię przygotowały firmy IQ Marketing, Papaya Films, Juice, Platige Image, G7, MEC i Q&A Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Żubr, na którym opiera się bal, reklamuje piwo Żubr (wideo)

W nowym spocie Żubra brand-hero tej marki podtrzymuje walący się konar drzewa, ratując w ten sposób przed przygnieceniem bobra. Puentuje to hasło Bal można oprzeć na Żubrze”, które jednocześnie w aluzyjny, przewrotny sposób odnosi się do nadchodzącego okresu karnawałowego.

- W tegorocznej kampanii konsekwentnie prezentujemy Żubra jako aktywnego, troszczącego się o los innych zwierząt strażnika puszczy. Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy kolejne cechy Żubra: odpowiedzialność, siłę, majestat, spryt i zaangażowanie. Znajdziemy tutaj przewrotny humor i grę słowną - wylicza Szymon Skoczylas, kierownik marki Żubr.

Wcześniejsze tegoroczne reklamy Żubra ilustrowały hasła „Co dwa Żubry, to nie jeden”, „Dobrze wpaść na Żubra” i „Żubr podchodzi do grilla”.

grafika

Nowa kampania jest zaplanowana na ok. trzech miesięcy. Obejmuje telewizję, prasę oraz internet.

Kreacją spotu zajęła się agencja IQ marketing wspólnie z jego reżyserem Sebastianem Pańczykiem, produkcją - dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem - studio Juice, a postprodukcją - studio Platige Image.

Za działania w prasie i internecie odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta