SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” na szczycie tygodników plotkarskich w 2014 roku

W 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało „Na Żywo”.

Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w 2014 roku względem poprzedniego roku zmniejszyła się o 2,35 proc. i wyniosła 589 337 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,47 proc. do 324 375 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 230 440 egz., po spadku o 0,44 proc.

Z kolei największy wzrost odnotował tygodnik „Na Żywo”, który zajął szóstą pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 4,44 proc. do 181 250 egz.

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany jest on przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. Do końca ub.r. jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 162 783 egz.

„Dobry Tydzień” to tygodnik poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu, kierowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Magazyn kosztuje 1,80 zł. Wydawca wprowadzenie pisma na rynek wspierał akcją promocyjną w telewizji, radiu, internecie i prasie (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

763 992

589 337

589 337

786 160

603 630

603 549

Twoje Imperium

440 686

324 375

324 375

429 365

316 548

316 545

Rewia

334 312

230 440

230 440

335 371

231 453

231 450

Świat & Ludzie

297 582

195 638

195 638

297 731

194 235

194 235

Na Żywo

283 585

181 250

181 250

274 272

173 622

173 542

Dobry Tydzień

310 401

162 783

162 783

-

-

-


W grudniu 2014 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 554 113 egz., po spadku w porównaniu do grudnia 2013 roku o 7,46 proc., największym w rankingu.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (296 590 egz.; w dół o 3,35 proc.), a trzecie - do „Rewii” (210 251 egz.; - 2,81 proc.).

W grudniu ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Dobrego Tygodnia” wyniosła 158 937 egz. To mniej niż w listopadzie ub.r., gdy wynik sprzedażowy tego pisma kształtował się na średnim poziomie 171 469 egz. (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

750 306

554 113

554 113

772 266

598 774

598 774

Twoje Imperium

418 878

296 590

296 590

422 362

306 882

306 882

Rewia

311 932

210 251

210 251

314 773

216 328

216 328

Świat & Ludzie

303 258

204 846

204 846

299 278

209 400

209 400

Na Żywo

293 939

189 486

189 486

289 970

189 973

189 973

Dobry Tydzień

292 884

158 937

158 937

-

-

-


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na szczycie tygodników plotkarskich w 2014 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Takie tam
Wszystko powyższe, łatwo sprawdzić. Mam nowe narzędzie, mediascaner.pl, dzięki któremu można łatwo badać koszt dotarcia do reklamodawcy, ogłaszać swoje oferty oraz porównywać koszty reklam u różnych wydawców. Ale to tylko nieliczne funkcjonalności - przetestuj koniecznie portal mediascaner.pl (są dostępni zarówno na www jak i aplikacjach mobilnych!). Będziecie zaskoczeni, jak proste może być analizowanie mediów oraz Tworzenie Media Planów.
0 0
odpowiedź