SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” z nowymi rubrykami

Tygodnik „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer) od najnowszego wydania, które ukazało się 4 lutego br., poszerzył zawartość o nowe rubryki. Numer wspiera kampania reklamowa.

W magazynie pojawił się „Życiowy niezbędnik” - liczące 8-12 stron kompendium wiedzy dotyczące spraw medycznych, finansowych czy prawnych. W pierwszym wydaniu są w nim materiały poświęcone m.in. nadciśnieniu tętniczemu.

Nowością w tygodniu są też rubryki „Tajemnice sławnych ludzi” oraz „Prawdziwe losy filmów bohaterów” (prezentująca pierwowzory filmowych postaci).

„Życie na Gorąco” kosztuje bez zmian 1,99 zł. Najnowsze wydanie wspiera kampania w stacjach telewizyjnych i w magazynach Wydawnictwa Bauer. Media zakupił dom mediowy MEC.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Życia na Gorąco” wyniosła w październiku 2015 roku 533 405 egz.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” z nowymi rubrykami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl